دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

ریزش آوار در شهرک ولیعصر تهران

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 865545
سازمان اورژانس استان تهران از ریزش ساختمان سه طبقه در خیابان حیدری شهرک ولیعصر حوالی ساعت ۱۰:۱۵ امروز (دوشنبه) خبر داد.
ریزش آوار در شهرک ولیعصر تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اورژانس استان تهران، حوالی ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه امروز (دوشنبه) ریزش ساختمان سه طبقه در خیابان حیدری شهرک ولیعصر به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران اعلام شد.

با اعلام این خبر یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

متاسفانه تا این لحظه یک نفر جان باخت و ۲ نفر مصدوم شدند که توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مراکز درمانی انتقال یافتند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی: تعداد فوتی‌ها به دو نفر رسید
سیدجلال ملکی درباره ریزش ساختمان سه طبقه در جنوب تهران گفت: بعد از اعلام این حادثه بلافاصله ۴ ایستگاه آتش‌نشانی شامل دو گروه حریق و نجات و همچنین خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
ملکی ادامه داد: در مجاورت ساختمان سه طبقه که ملکی قدیمی بود، به عمق یک متر و به وسعت ۲۰۰ متر گودبرداری شده بود. ناگهان ضلع غربی ساختمان مجاور در حالی که ساکنان در آن حضور داشتند، فرو می ریزد.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان همزمان با ایمن سازی محل حادثه، در لحظات اول دو خانم ۷۰ ساله و ۳۴ ساله را زنده از زیر آوار خارج کردند، گفت: دقایقی بعد نیز آتش‌نشانان خانم ۴۰ ساله‌ای را از زیر آوار خارج کردند که متاسفانه با بررسی عوامل اورژانس فوت ایشان تایید شد. عملیات جستجو ادامه دارد و نیروها به صورت مکانیکی و دستی در حال انجام عملیات هستند تا اگر کسی زیر آوار است زودتر او را خارج کنند.

ملکی ادامه داد: دقایقی قبل نیز یک خانم حدود ۵۰ ساله دیگر از زیر آوار خارج شد که فوت ایشان هم به تایید اورژانس رسیده است. تا این لحظه در این حادثه دو خانم فوت و دو خانم نجات یافته‌اند.
https://jahannews.com/vdcaymnam49nim1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaymnam49nim1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *