شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۳
سردار قاآنی:

دشمن با ترور فرماندهان مقاومت به دنبال «کاهش شکست» خود در غزه است/ برادران شهید العاروری به کابوس این رژیم کودک کش تبدیل می شوند

يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 865362
سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران شهادت صالح العاروری را به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد برادران شهید العاروری به کابوس این رژیم کودک کش تبدیل می شوند.
دشمن با ترور فرماندهان مقاومت به دنبال «کاهش شکست» خود در غزه است/ برادران شهید العاروری به کابوس این رژیم کودک کش تبدیل می شوند
به گزارش جهان نيوز، سردار  قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در نامه‌ای به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت صالح العاروری را تسلیت گفت.

سردار قاآنی در این نامه تاکید کرده است که جهان شاهد خواهد بود که چگونه برادران شهید العاروری به کابوس این رژیم کودک کش تبدیل می شوند.

وی اضافه کرده است: العاروری به شهادت رسید و در پرونده درخشان او انتفاضه اول، انتفاضه الاقصی و انتفاضه بیت المقدس وجود داشت.

سردار قاآنی تاکید کرده که دشمن با ترور فرماندهان مقاومت به دنبال کاهش شکست سنگین خود در غزه و کرانه باختری است.
 
https://jahannews.com/vdch-mn6i23n-xd.tft2.html
jahannews.com/vdch-mn6i23n-xd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز و همرزم سردار دلها:
امید این امت اسلامی جهان اول به خدا و دوم به شماست تا هرچه زودتر بساط این رژیم کودک کش و یزید زمان را از صحنه روزگار محو کنید.
ان شاالله
به این سرداران امید بستیم و همچنان امیدواریم...
Iran, Islamic Republic of
حاج قاسم حرف نمی زد عمل می‌کرد ،ابرقدرتهای جهان از حضورش می ترسیدن سردار ازت انتظارات بیشتری داریم و دستتو همینجا می بوسم