دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ ای بی‌سواد!

يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 864406
رئیس‌ جمهور آمریکا قبلاً اعلام کرده بود که از جنگ اوکراین تا پیروزی بر روسیه حمایت نظامی می‌کنیم و حالا می‌گوید؛ از اوکراین تا پیروزی در مذاکره حمایت می‌کنیم!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: روزنامه آمریکایی «‌وال استریت ژورنال‌» نوشته است جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا راهبرد قبلی خود درباره جنگ اوکراین را تغییر داده است.

گفت: راهبرد قبلی چه بود و راهبرد کنونی چیست؟!

گفتم: رئیس‌ جمهور آمریکا قبلاً اعلام کرده بود که از جنگ اوکراین تا پیروزی بر روسیه حمایت نظامی می‌کنیم و حالا می‌گوید؛ از اوکراین تا پیروزی در مذاکره حمایت می‌کنیم!

گفت: پس صدها میلیارد دلار اسلحه و مهمات که از آمریکا و اروپا به اوکراین سرازیر کردند برای چه بود و تکلیف صدها هزار تن از مردم اوکراین که به خاک و خون کشیده شده‌اند چه می‌شود؟!

گفتم: ‌ای عوام! فروش تسلیحات که برای پُر کردن جیب کارخانه‌های اسلحه‌سازی بود، جان مردم هم که برای دولتمردان آمریکا و اروپا ارزشی ندارد. مگر جنایاتشان در غزه را نمی‌بینی؟!

گفت: یکی از خبرنگاران آمریکایی نوشته است، راهبرد آمریکا از ابتدا هم مشخص نبود و بعید نیست که این نامشخص بودن راهبرد، عمدی بوده باشد!

گفتم: دانش‌آموزی به معلمش گفت؛ آقا اجازه؟ من و بابام هرکاری کردیم نتونستیم جمله‌ای که توی دفتر انشایم نوشته بودید را بخونیم! معلم گفت؛‌ ای بی‌سواد! نوشته بودم خوش‌خط بنویس!
https://jahannews.com/vdcfxjdcvw6dvja.igiw.html
jahannews.com/vdcfxjdcvw6dvja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *