سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

علت ترور شهیدان سلیمانی و المهندس

شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب: 864231
رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق همزمان با نزدیک شدن سالروز ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، فرماندهان مقاومت و مبارزه با تروریسم تاکید کرد «فرماندهان پیروزی» تمامی طرح‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه به شکست کشاندند.
علت ترور شهیدان سلیمانی و المهندس
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شیخ خالد الملا، رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق بامداد امروز جمعه همزمان با نزدیک شدن سالروز ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، فرماندهان مقاومت و مبارزه با تروریسم گفت: یکی از پرسشهای مطرح این است که چرا فرماندهان پیروزی (سردار سلیمانی و همراهانش) هدف حمله تروریستی قرار گرفتند؟  چرا این قهرمانان هدف چنین حمله ای واقع شدند؟

او ادامه داد: «پاسخ مختصر به این پرسش آن است که این فرماندهان، تمامی طرح‌ها و پروژه های آمریکایی و اسرائیلی را که قصد اجرای آن را در عراق و منطقه داشتند، به شکست کشاندند.»

خالد الملا همچنین با اشاره به تبلیغات منفی بسیاری از رسانه‌ها  علیه عراق افزود: اگر خون شهدا نبود هیچکدام از دستاوردها در عراق حاصل نمی شد.
https://jahannews.com/vdcbfabw8rhb05p.uiur.html
jahannews.com/vdcbfabw8rhb05p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *