شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ابلاغ سلام و پیام رهبری به جامعه مدرسین ‌

پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 864175
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: جامعه مدرسین با سابقه‌ای درخشان و ممتاز و برخوردار از علما و اندیشمندان بزرگ است، امیدواریم این درخت تنومند روز به روز میوه‌ها و محصولات گوارا داشته باشد.
ابلاغ سلام و پیام رهبری به جامعه مدرسین ‌
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدی‌گلپایگانی‌ رئیس دفتر مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز با حضور در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد، سلام گرم و ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به علما، اساتید، شخصیت‌ها و کلیه حاضران در این اجلاسیه مهم ابلاغ کرد.

وی با قدردانی از ابتکار جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در برگزاری اجلاسیه‌های منطقه‌ای و سراسری، جامعه مدرسین را با سابقه‌ای درخشان و ممتاز و برخوردار از علما و اندیشمندان بزرگ دانست و تصریح کرد:  امیدواریم این درخت تنومند روز به روز میوه‌ها و محصولات گوارا داشته باشد.

‌محمدی گلپایگانی همچنین یاد و خاطره اعضای فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه را گرامی داشت و از مجاهدت‌ها و خدمات خالصانه آنان قدردانی کرد.
https://jahannews.com/vdciy5avwt1aqz2.cbct.html
jahannews.com/vdciy5avwt1aqz2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *