شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

"من شهردارم" یک میلیون نفری شد

يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 863699
معاون شهردار تهران گفت: مشارکت شهروندان تهرانی در "من شهردارم" از یک میلیون نفر گذشت و با توجه به استقبال شهروندان از این طرح، تا پایان هفته جاری تمدید شد.
"من شهردارم" یک میلیون نفری شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مجید باقری؛ معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهردار تهران با اشاره به مشارکت بیش از یک میلیون نفر از شهروندان در دومین دوره طرح "من شهردارم" اظهار کرد: به دلیل استقبال دلگرم‌کننده شهروندان، با تدبیر شهردار تهران طرح "من شهردارم" تا پایان هفته تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه امسال 3 هزار و 700 پروژه به رأی مردم گذاشته شده است، افزود: به طور میانگین در هر محلّه ده‌ها پروژه تعریف شده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با تأکید بر این که در "من شهردارم" (ابرپروژه مردمی‌سازی اداره شهر) مردم نتیجه عوارضی را که پرداخت می‌کنند از نزدیک می‌بینند، گفت: امسال حدود 8 هزار و 800 میلیارد تومان برای پروژه‌های این طرح بودجه در نظر گرفته‌ایم.
https://jahannews.com/vdci3pav3t1aqq2.cbct.html
jahannews.com/vdci3pav3t1aqq2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


!!
Iran, Islamic Republic of
طرح خوبی است ، بشرط آنکه ؛ از نظرات پیشنهادی ، استفاده شود !