شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

ضرورت ایجاد شهرداری ویژه در شهر ری

پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 862495
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری عدم استقلال مدیریت شهری در بخش مرکزی ری را از معضلات و موانع رشد این شهرستان دانست.
ضرورت ایجاد شهرداری ویژه در شهر ری
مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری با اشاره به ظرفیت موجود در ری و عدم مدیریت شهری در این شهرستان اظهار کرد: عدم استقلال مدیریت شهری در بخش مرکزی ری از معضلات و موانع رشد این شهرستان است که باعث عقب ماندگی شده است؛ لذا باید شهرداری ویژه در شهر ری ایجاد شود. فرمانداری ری نمی‌تواند نظارتی بر پروژه‌های شهری منطقه ۲۰ داشته باشد، همه شهر‌های شهرستان تحت نظارت فرمانداری ری هستند، اما منطقه ۲۰ به دلیل اینکه زیرمجموعه شهرداری تهران است، نمی‌توانیم به پروژه‌های آن‌ها ورود کنیم.

باب الحوائجی اضافه کرد: منطقه ۲۰ تحت مدیریت ما نیست لذا نمی‌توانم پروژه‌های شهری را اولویت بندی کنم و در خصوص آن‌ها پاسخگو باشم. این سبک مدیریتی که از گذشته در ری بوده، درست نیست و خیلی از اتفاقاتی که افتاده و اتفاقاتی که نیفتاده به همین دلیل است.

وی در پایان یادآور شد: فرمانداری ری ویژه است و باید شهرداری این شهر نیز ویژه باشد؛ زیرا در این صورت می‌توانیم با مدیریت شهرداری ویژه، مشکلات ری را احصا و ذیل آن کارگروه‌هایی برای رفع مشکلات و اجرای پروژه‌ها ایجاد کنیم.
https://jahannews.com/vdcb95bwsrhb0ap.uiur.html
jahannews.com/vdcb95bwsrhb0ap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *