چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۷

درب صداوسیما بر روی سلبریتی‌ها باز است

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 861763
رییس سازمان صداوسیما گفت: درب صداوسیما بر روی همه سلبریتی ها باز است.
درب صداوسیما بر روی سلبریتی‌ها باز است
پیمان جبلی در حاشیه سفر به کاشان برای حضور در هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند که در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار شد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: صداوسیما از تمام ظرفیت‌های موجود برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه درب‌های سازمان صداوسیما بر روی همه سلبریتی ها باز است، ابراز داشت: البته این نکته را هم باید درنظر داشت که سلبریتی ها در راستای منافع مردم و کشور باشند.

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: سلبریتی ها باید در غم و شادی همراه مردم باشند و حتماً می‌توان از ظرفیت آنها در رویدادهای اجتماعی هم استفاده کرد چراکه هم افزایی چهره‌ها می‌تواند اتفاقات خوبی را برای مردم و کشور و رسانه صداوسیما رقم بزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتقاد برخی نسبت به پخش موسیقی مبتذل در صداوسیما را به حق ندانست و تصریح کرد: همه دستگاه‌های متولی فرهنگی باید در این حوزه وظایف خود را انجام دهند.

جبلی با بیان اینکه در سازمان صداوسیما سعی می‌کنیم که از تولیدات فاخر در حوزه موسیقی استفاده کنیم، گفت: بر این مبنا و با توجه به ضرورت این موضوع دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما تبدیل به مرکز شده است.

وی با اشاره به رونمایی از یک قطعه جدید از ارکستر سمفونی صداوسیما گفت: با توجه به ظرفیت‌های این ارکستر امیدواریم به زودی شاهد رونمایی از آثار دیگری هم باشیم.
https://jahannews.com/vdciqzavpt1aqy2.cbct.html
jahannews.com/vdciqzavpt1aqy2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای جبلی و سایر برنامه ریزان صدا وسیما حواسشون به این واقعیت حاکم بر جامعه سینمایی و تئاتری و تلویزیونی اعم از بازیگر و کار
گردان و نویسنده و تهیه کننده هست که منافع شخصی که بسیاری از این جماعت برای خودشون تعریف کرده اند ایجاب میکنه معدود کسانی را بعنوان مردم ایران قلمداد کنند پ
Iran, Islamic Republic of
کاش تعریفتان از سلبریتی ها مدنظر میفرمودید
Iran, Islamic Republic of
برنامه نود به کجا رسید
Iran, Islamic Republic of
برنامه مثل خندوانه که باعث شور و نشاط اجتماعی را چرا ندیده گرفته اید
Iran, Islamic Republic of
دست التماس به سوی به اصطلاح سلبریتی دراز نکنید هنرمندی که به انقلاب و این آب و خاک وفادار باشد پرورش بدید
Iran, Islamic Republic of
گلزار که بدعت گذاری کرد و با عقد آریایی ازدواج کرده حق آمدن به تلویزیون را ندارد
Iran, Islamic Republic of
الان شهبازی قهر میکنه