دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۹

قول اردوغان برای برقراری آتش‌بس دائمی در غزه

پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 860657
اردوغان گفت که ترکیه تلاش‌های خود را برای آزادی همه اسیران صهیونیست و برقراری آتش‌بس دائمی در غزه تسریع خواهد کرد.
قول اردوغان برای برقراری آتش‌بس دائمی در غزه
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه چهارشنبه به مناسبت روز بین‌المللی همبستگی با مردم فلسطین در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: ما تلاش‌های خود را برای آزادی گروگان‌ها و برقراری آتش‌بس پایدار تسریع خواهیم کرد. امیدواریم ابتکارات ما در آینده هم به شکل چند بعدی ادامه یابد.

او متعهد شد ترکیه همانطور که در طول تاریخ کار کرده است، در کنار برادران و خواهران فلسطینی خود بایستد. اردوغان گفت: کمک‌های بشردوستانه ما به برادران و خواهرانمان در غزه ادامه دارد. تاکنون ۱۲ هواپیما و یک کشتی مملو از اقلام ضروری به فرودگاه العریش مصر فرستاده‌ایم.

رئیس‌جمهوری ترکیه همچنین گفت که دومین کشتی حامل ۱۵۰۰ تن کمک‌های بشردوستانه روز چهارشنبه به راه افتاد. رهبر ترکیه افزود: ما در حال تسهیل انتقال مجروحان، به‌ویژه بیماران مبتلا به سرطان و کودکان، برای درمان به ترکیه هستیم.

بررسی‌ها برای مکان‌های بیمارستان‌های صحرایی که در غزه ایجاد خواهیم کرد، در حال انجام است.

در همین حال، وزارت خارجه ترکیه در بیانیه‌ای به مناسبت این روز جهانی، بر تعهد قوی آنکارا به آرمان عادلانه فلسطین تاکید کرد. این وزارتخانه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‌تلاش‌های ما برای از میان برداشتن بی‌عدالتی‌هایی که برادران فلسطینی‌امان دیده‌اند، بر پایه یک راه‌حل دو دولتی ادامه خواهد یافت.

در همین حال قطر امروز (پنج‌شنبه) از تمدید یک روزه آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین خبر داد.

سخنگوی وزارت خارجه قطر گفت که توافق برای تمدید آتش‌بس در غزه با همان شرایط قبلی، یعنی برقراری آتش‌بس، تبادل اسرا و اجازه ورود به کمک‌ها حاصل شد. در همین حال او افزود: به تشدید تلاش‌ها با هدف دستیابی به آتش‌بس دائمی و پایدار در نوار غزه ادامه می‌دهیم.
https://jahannews.com/vdcjiyeoauqemmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjiyeoauqemmz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انقدر با اسرائیل رفیق است که از طرف آنها حرف می زند .
Iran, Islamic Republic of
ترکیه منافق واسراییل زنده به ترکیه است همین الان دارد سلاح ومایحتاج اسراییل واوکراین باقی مانده داعش وفتنه گران داخلی کشور ایرانمان راتامین وارسال میکندوداعش وارد سوریه کرد اذربایجان راتحریک به جنگ ایران
Iran, Islamic Republic of
لعنت به ذات کثیفت اردوغان لاشخور صفت
لواسانی
Iran, Islamic Republic of
این مردک منافق هنوز طرفدار طرح خائنانه دو دولتی در فلسطین اشغالی است .
مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران بسیجی فرمودند: ...اما همان طرح خائنانه دو دولتی هم که قبلاً تصویب کرده بودند، محقق نشد ....
Iran, Islamic Republic of
مردک منافق تا کنون بیش از سیصد کشتی محموله برا رژیم کودک کش فرستادی حالا دوتا کشتی برا فلسطین فرستادی تا چهره زشت منافقت را بپوشانی خر خودتی نوکر رژیم کودک کش
United States
رییس جمهور کشوری که عضو ناتوست ! ‌
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
منافق تر از اردوغان سراغ دارید؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
اردوغان منافق کبیر
مرصاد
Denmark
اردوغان ؛ منافق ملعونی ، که با نام اسلام ، به اسلام ضربه میزند !!