دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

۷۳ قبضه سلاح تحویل دستگاه‌های امنیتی شد

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 859678
دادستان عمومی و انقلاب بم از تحویل ۷۳ قبضه سلاح جنگی در این شهرستان توسط سران طوایف و متنفذین محلی به دستگاه‌های امنیتی خبر داد.
۷۳ قبضه سلاح تحویل دستگاه‌های امنیتی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، بهنام جعفری زاده در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای پویش مردمی نه به سلاح غیرمجاز طی ۲ روز گذشته تعداد ۷۳ قبضه سلاح جنگی شامل آرپی جی، کلاشینکف و کلت کمری تحویل اداره اطلاعات شهرستان بم شده است.

این مقام قضایی به انعقاد میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار که از سوی دستگاه قضایی استان کرمان و با همکاری سران طوایف ،ریش سفیدان و متنفذین محلی اجرایی شده است اشاره کرد و افزود: این طرح ابتکاری از چندین سال قبل در دادگستری های استان و شهرستان ها آغاز شده و اثرات خوبی در راستای ایجاد امنیت پایدار در منطقه داشته است.

دادستان بم در پایان ضمن تشکر از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان به نقش مردم در پیشگیری از وقوع جرائم نیز اشاره کرد و گفت: مشارکت فعال مردم در موضوعات مختلف اجتماعی می تواند نقش برجسته ای در کاهش آسیب اجتماعی داشته باشد.
https://jahannews.com/vdca0onaa49nmi1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0onaa49nmi1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *