جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۳

جزئیات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان در سال آینده

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 859632
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: افزایش حقوق ۱۸ درصدی برای کارکنان و ۲۰ درصدی نیز برای بازنشستگان در بودجه سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.
جزئیات افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری امروز با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به تغییر قانون برای تقدیم بودجه، دولت مکلف شده بود که کلیات و جداول اصلی و احکام درآمدی و هزینه‌ای را در آبان‌ماه تقدیم مجلس کند؛ البته مجلس برای تعیین تکلیف برنامه تقاضای تعویق داشت و امروز تا دقایقی دیگر بودجه ۱۴۰۳ با نامه رئیس‌جمهور به مجلس ارسال خواهد شد.

وی افزود: رشد بودجه عمومی دولت در سال آینده حدود ۱۸ درصد افزایش داشته و دولت تلاش کرده در مواردی که کمترین میزان نیاز به افزایش مصارف وجود دارد اتفاق بیفتد تا کسری و تورم کمتری به جامعه و مردم تحمیل شود.

خاندوزی اظهار کرد: افزایش حقوق ۱۸ درصدی برای کارکنان و ۲۰ درصدی نیز برای بازنشستگان در بودجه سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

وی درخصوص تقدیم بودجه به مجلس توضیح داد: با توجه به عدم اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس، امروز مرحله اول یعنی کلیات بودجه به‌همراه نامه رسمی رئیس‌جمهور به مجلس تقدیم می‌شود و همان‌طور که سخنگوی دولت اعلام کرد، رئیس‌جمهور بزودی در صحن مجلس حاضر شده و توضیحاتی را پیرامون لایحه بودجه ۱۴۰۳ ارائه خواهد کرد.
https://jahannews.com/vdcaeonau49nmi1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaeonau49nmi1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


a
Iran, Islamic Republic of
ضعیف تر شدن حقوق بگیران تا کجا ادامه داره
علی
Iran, Islamic Republic of
بخداافزایش حقوق نمیخواهیم..شماهمون دلار و تورم رو کم کنین کافیه
United States
تورم توی کشور بالای ۵۰ درصده اونوقت آقایان دولت و مجلس بر خلاف شرع و قانون ۱۸ درصد حقوق ها را افزایش دادند.