جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۱

روباه لندنی با گرگ‌های اسفراین به گله زد!

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 858737
شبکه لندنی بی‌بی‌سی فارسی قتل‌عام روزانه ۱۶۰ کودک فلسطینی را نمی‌بیند، اما حمله گرگ‌ها به گوسفندان در یکی از دهات ایران را برجسته می‌کند! این یعنی روباه از گرگ خبر می‌دهد، اما از کفتار صهیونیسم نه!
روباه لندنی با گرگ‌های اسفراین به گله زد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، شبکه لندنی بی‌بی‌سی فارسی قتل‌عام روزانه ۱۶۰ کودک فلسطینی را نمی‌بیند، اما حمله گرگ‌ها به گوسفندان در یکی از دهات ایران را برجسته می‌کند! این یعنی روباه از گرگ خبر می‌دهد، اما از کفتار صهیونیسم نه!

از ابتدای نسل‌کشی ملت مظلوم فلسطین به دست صهیونیست‌ها که میانگین دستکم روزی ۱۶۰ کودک فلسطینی در غزه به شهادت می‌رسند، بی‌بی سی فارسی در حمایت آشکار از رژیم کودک‌کش، نوعاً یا اخبار فلسطین را سانسور می‌کند، یا اگر بر اثر فشار افکار عمومی جهانی مجبور به پوشش خبری این فاجعه انسانی شود، آمار شهدا را با تردید همراه می‌کند که مثلاً «مستقلاً نمی‌تواند آمار حماس را تأیید کند» یا به ادعا‌های پدر خوانده و شریک جرم رژیم صهیونیستی یعنی رئیس‌جمهور امریکا استناد می‌کند که حماس را به دروغگویی در ارائه آمار شهدا متهم کرده بود. بی‌بی سی حتی در آمار تلفات رژیم صهیونیستی هم از آن سوی بام می‌افتد و برای اینکه اقتدار پوشالی این رژیم نزد جهان و حامیانش دچار خدشه نشود، می‌کوشد تعداد کشته و زخمی‌ها و انهدام‌های لجستیکی آن‌ها را بسیار کم اعلام کند و این است ذات امپریالیسم خبری که همواره کوشیده است با تقسیم جهان به مرکز و پیرامون، اخبار آن‌ها را به نفع استکبار وارونه نشان دهد.

۳۸ روز از جنایات رژیم صهیونیستی گذشته و در این مدت بیش از ۱۲ هزار نفر انسان بی‌گناه اعم از زن و کودک در فلسطین به شهادت رسیده‌اند، اما در چنین روزی، حمله گرگ‌ها به گوسفندان عشایر در شهرستان اسفراین مورد توجه بی‌بی سی قرار می‌گیرد و آن را بازتاب می‌دهد!

این تنها نمونه‌ای است از بی‌تعهدی و بی‌اخلاقی شبکه بی‌بی‌سی فارسی که بزرگ‌ترین حادثه انسانی که تمام جهان را تحت تأثیر قرار داده و حتی بیخ گوش همین شبکه به اصطلاح خبری بیش از یک میلیون نفر انسان آزاده در لندن به حمایت از فلسطین به خیابان‌ها ریختند و فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند، اما او چشمانش را بر این واقعیت بست و کور و کر شد! اگر گرگ‌های وحشی به عادت غریزه حیوانی به گله گوسفندان زدند و خساراتی را به دامداران تحمیل کردند، بی‌بی سی و رسانه‌هایی از این دست، گرگ‌های خونخواری هستند که سال‌هاست در لباس میش به جوامع انسانی خصوصاً در جهان اسلام شبیخون زده‌اند.
https://jahannews.com/vdcfmcdcew6dtea.igiw.html
jahannews.com/vdcfmcdcew6dtea.igiw.html
برچسب ها: بی بی سی لندن غزه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چاقو دستهء خودشو نمی بره
اسراییل فرزند نامشروع انگلیسه