پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۲

سخنرانی پرشور رپر امریکایی برای غزه

سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 858626
«دختر ۵ ساله‌ام عاشق تاب خوردن است. او را تماشا می‌کردم و فکر می‌کردم چه آرامش بزرگی است که نگران نباشیم بمبی در زمین بازی روی سر ما ریخته می‌شود!»؛ این بخشی از صحبت‌های رپرِ مشهور امریکایی است که ویدیوی سخنرانی‌ و شعارهایش در حمایت از فلسطین و غزه پربازدید شده است.
سخنرانی پرشور رپر امریکایی برای غزه
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، «دختر پنج ساله‌ام عاشق تاب خوردن است. او را تماشا و فکر می‌کردم چه آرامش بزرگی است که نگران نباشیم، بمبی در زمین بازی روی سر ما ریخته می‌شود!» این بخشی از صحبت‌های رپر مشهور امریکایی است که ویدئوی سخنرانی و شعارهایش در حمایت از فلسطین و غزه پربازدید شده است.

بن هَگرتی با نام مستعار «مَکلمور» خواننده و رپر معروف ۴۰ساله امریکایی است که ۱۰میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب و ۵میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و دو ترانه از او در بیلبورد امریکا به رتبه یک دست یافته است.

مکلمور علاوه بر آنکه در تجمع واشینگتن برای حمایت از فلسطین، سخنرانی پربازخوردی انجام داده است، از کارزاری برای جمع‌آوری ۱۰میلیون دلار کمک فوری برای کودکان غزه حمایت می‌کند.

مَکلمور در سخنرانی خود در تجمع واشینگتن برای فلسطین که علاوه بر فضای مجازی، در رسانه‌های امریکایی نیز بازتاب ویژه‌ای داشت، می‌گوید: «آن‌ها به من گفتند ساکت باش» و سپس تأکید می‌کند که «من به اندازه کافی می‌دانم که این یک نسل‌کشی است. من از گفتن حقیقت نمی‌ترسم.»

او یک ویدئوی پربازدید را با نقل‌قولی از دزموند توتو، اسقف اعظم و از رهبران جنبش ضدآپارتاید آفریقای‌جنوبی به اشتراک گذاشته است که گفته بود: «اگر در بی‌عدالتی‌ها بی‌طرف باشید، طرف ستمگر را انتخاب کرده‌اید.»

او سپس در پستی اینستاگرامی مجدداً سخنانش درباره اسرائیل و کودکان غزه را تکرار کرده است.

مکلمور در بخش‌هایی از متنی که به اشتراک گذاشته، آورده است:

«من صدای شعار‌های آزادی را در سراسر خیابان شنیدم، همه خواستار پایان‌دادن به نسل‌کشی در غزه بودند. من شاهد همبستگی با فلسطین بودم که به همه طیف‌های انسانی گسترش یافت. جوانان یهودی و مسلمان در کنار هم در حال راهپیمایی بودند.»

او اضافه می‌کند: «گفتگو‌های زیبایی با خاخام‌های یهودی داشتم که به همان دلایل در راهپیمایی حاضر شده بودند. مردم متحد هرگز شکست نخواهند خورد. من بار‌ها و بار‌ها این جمله را در طول روز در واشینگتن می‌شنیدم. یکی از زیباترین چیز‌هایی که دیده‌ام این است که تعداد زیادی از یهودیان در همبستگی برای آزادی فلسطین و دعوت به آتش‌بس حضور داشتند.»
https://jahannews.com/vdcci4q4e2bqpe8.ala2.html
jahannews.com/vdcci4q4e2bqpe8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر مسلمان نیستید آزاده باشید .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم اين خواننده
ايكاش سلبريتي ها ما هم نصف اين خواننده امريكايي غيرت داشتند