دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۴

کشف ۲۲ دستگاه تجهیزات جاسوسی «N.S.A» آمریکا در ایران

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 857602
22 دستگاه ارتباطی و استارلینک که توسط آژانس امنیت ملی آمریکا وارد کشور شده بود، ردیابی و توسط نیروهای امنیتی ضبط شد.
کشف ۲۲ دستگاه تجهیزات جاسوسی «N.S.A» آمریکا در ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، 22 دستگاه ارتباطی و استارلینک آژانس امنیت ملی آمریکا با ردیابی نیروهای امنیتی ایران ضبط شد. پیگیری‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد که مقصد اصلی دو محموله از 22  دستگاه تجهیزات ارتباطی و استارلینک ارسالی «N.S.A»، اختصاصی دفتر مولوی عبدالحمید در خیابان خیام زاهدان بوده است.

در همین راستا ۵ نفر از عوامل موثر دریافت کننده و بهره‌بردار این تجهیزات نیز در زاهدان بازداشت شدند.

به گفته یک منبع آگاه ارسال این تجهیزات با هدف «بازتولید آشوب در زاهدان»، «زمینه سازی برای ایجاد یک ارتباط امن میان عوامل داخلی با خارج از ایران» و « تسهیل کردن فعالیت های تبلیغاتی و رسانه‌ای آنها در فضای مجازی» بوده است.

سازمان امنیتی «N.S.A» بزرگ‌ترین و سری‌ترین عضو جامعه اطلاعاتی آمریکا به شمار می‌آید و حفاظت از ارتباطات دولتی این کشور را برعهده دارد.
 
https://jahannews.com/vdcfxedc0w6dtva.igiw.html
jahannews.com/vdcfxedc0w6dtva.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در این صورت، چه برخوردی با این فرد خواهد شد؟
Iran, Islamic Republic of
برخورد با این شخص باید توسط خود اهل سنت باشد
دانا
Iran, Islamic Republic of
چند روز پیش شنیدیم مأموران موساد در شرق گرفتار ماموران امنیتی شدند، الان هم که یکی از سرویس های امنیتی آمریکا وسایل ارتباطی ارسال کرده، بین این دوتا یه ارتباطی هست اینطور نیست؟ به نظر می رسد آمریکا و اسراییل بعد از شکست مفتضحانه در غزه در حال ایجاد یک مشغله داخلی برای کشورما هستند تا بتوانند کنترل پایگاه مرکزی از محور مقاومت را در این جنگ بردارند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين پنج نفر بازداشت شده را علني محاكمه كنيد و به صورت زنده از شبكه هاي تلوزيوني پخش كنيد تا حاميان امريكا و سرمايه هاي اسرائيل در ايران مشاهده كنند دق بخورند و دوستان انقلاب دلگرم بشن
تازه قبل از پخش مستقيم جريان محاكمه كلي تبليغات و آگهي هاي بازرگاني شهر فرش وسراي ايراني و كوير موتور و دوغ آليس هم مي توانيد پخش كنيد كلي هم پول گيرتون مياد