دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴

اردوغان: نتانیاهو دیگر به‌ هیچ‌وجه مخاطب من نخواهد بود

شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 857302
رئیس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه "نتانیاهو دیگر به‌ هیچ‌ شکلی مخاطب ما برای مذاکرات نخواهد بود"، خطاب به نخست‌وزیر رژیم اسرائیل گفت: ای نتانیاهو، کاری که تو انجام می‌دهی نه در انجیل و نه در تورات نیست، این کار را نه انجیل قبول می‌کند و نه تورات و نه زبور.
اردوغان: نتانیاهو دیگر مخاطب من نخواهد بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در خصوص جنگ غزه گفت: در زمان حاضر من ارتباطی ندارم، اما ابراهیم کالین رئیس سازمان اطلاعاتی ما با طرف اسرائیلی در حال تماس و گفتگوست.

وی ادامه داد: کالین با حماس و فلسطینی‌ها نیز در تماس است. این را هم بگویم که نتانیاهو دیگر به‌هیچ‌شکلی مخاطب ما برای مذاکرات نخواهد بود. ای نتانیاهو، کاری که تو انجام می‌دهی نه در انجیل و نه در تورات نیست، این کار را نه انجیل قبول می‌کند و نه تورات و نه زبور.

رئیس جمهور با بیان "ما غزه را تنها و بی‌چاره رها نخواهیم کرد"، گفت: کمک‌های امدادی از جمله پزشک به مصر اعزام کردیم، باز هم ارسال خواهیم کرد تا زمانی که بتوانیم آتش‌بس انسانی برقرار کنیم و آن را به آتش‌بس دائمی تبدیل کنیم.
https://jahannews.com/vdccxmq4i2bqp18.ala2.html
jahannews.com/vdccxmq4i2bqp18.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
Portugal
این حرفها دردی را دوا نمیکند.اجالتا قطع رابطه کن و صادرات و وارداتت را به اسراییل صفر کن.والسلام
Iran, Islamic Republic of
دروغگوی کذاب. این حرفهاتم بخاطر اینه که از پیکرهای سوخته جوانان غزه بوی کباب شنیدی.
Iran, Islamic Republic of
برو بابا
ابی آذری زبان
Iran, Islamic Republic of
دروغه دروغه دروغه