شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کاهش قیمت سکه و دلار در معاملات امروز بازار

سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 855865
در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت سکه و دلار کاهش یافت.
کاهش قیمت سکه و دلار در معاملات امروز بازار
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس با افزایش ۱۰۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۲۴۶ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۴۹۶ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۷۶ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۴۸ تومان فروخته شد.

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۳ هزار و ۹۰۷ تومان معامله شد. اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۳۱ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا
امروز سکه طرح قدیم‌ در بازار با کاهش ۲۲۰ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۸ میلیون و ۸۴۱ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با افت ۵۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با کاهش ۵۳ صدم درصد، ۱۹۶۲ دلار معامله شد.
https://jahannews.com/vdcepn8vnjh8nvi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepn8vnjh8nvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *