جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۵

سید حسن نصرالله: امروز وضعیت مقاومت عالی است/ همه سناریوها کاملاً آماده است

شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 854491
دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اشاره به تحولات فلسطین گفت: امروز وضعیت مقاومت عالی است و همه سناریوها کاملاً آماده است.
به گزارش جهان نيوز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به لبنان، با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار تحولات جاری منطقه به‌ویژه تحولات فلسطین پس از عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی  و تهاجم مستمر رژیم صهیونیستی به غزه و جنایات جنگی و ضدبشری رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی علیه غیرنظامیان و همچنین اقدامات تجاوزکارانه این رژیم علیه مسجدالاقصی و کرانه باختری و آمادگی کامل گروه‌های مقاومت فلسطینی برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار توضیحاتی در خصوص تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و رایزنی با کشورهای مختلف و سازمان‌های بین‌المللی و پیگیری تشکیل جلسه اضطراری وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی با هدف توقف فوری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، لغو محاصره ظالمانه انسانی و ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی شامل دارو، غذا، سوخت و آب آشامیدنی به نوار غزه ارائه کرد.
 

طرفین در این دیدار با محکوم کردن حمایت یکجانبه آمریکا و برخی کشورهای غربی از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین و تجلیل از حمایت‌های گسترده مردمی از مقاومت فلسطینی در اقصی نقاط جهان، بر ضرورت  وحدت و انسجام ملت‌ها و دولت‌های اسلامی و آزادی‌خواهان جهان و اقدام فوری و هماهنگ برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

سید حسن نصرالله گفت: امروز وضعیت مقاومت عالی است و همه سناریوها کاملاً آماده است.
https://jahannews.com/vdci35avzt1aw52.cbct.html
jahannews.com/vdci35avzt1aw52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سید بزگوار ما هم آماده ایم
United Arab Emirates
خدا کند اقای نصراله با نفوذ خود در مجامع بین لمللی! بتواند محاصره غزه را بشکند تا حالا که همه کشورهای عربی ونیز چین و سازمان ملل نتوانسته اند کاری کنند چون امریکا مخالفت می کند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مرده شور امريكا را ببرد !!!
كشور هاي اسلامي سفارتخانه هاي كشور هاي حامي اسرائيل را در كشورشان تعطيل كنند و سفير آن كشور ها را به جرم حمايت از رژيم كودك كش اخراج كنند .
Iran, Islamic Republic of
درود خدا به سید مقاومت
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مقاومت پيروز است بشرطي كه به التماس هاي اسرائيل براي آتش بس توجه نشود تا نابودي كامل اسرائيل نبرد ادامه داشه باشد .