شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۳

حلول سگ دیوانه صهیونیسم در روح بی‌بی‌سی فارسی

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 854238
وقتی سگ توی روح کارمندان فارسی‌زبان بی‌بی‌سی حلول کرد، نتیجه‌اش این می‌شود که چهار روز است خود صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها می‌گویند نشانه‌ای از حضور ایران در جنگ غزه ندارند ولی این شبکه لندنی هر روز برای اثبات این حضور دلیل می‌آورد.
حلول سگ دیوانه صهیونیسم در روح بی‌بی‌سی
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، سگ دیوانه صهیونیسم و نتانیاهو در روح بی‌بی‌سی فارسی حلول کرده است، آنچنان که به «آوارگان» (فلسطینی) که یک اصطلاح پرکاربرد و قدیمی برای کسانی است که از خانه و کاشانه خود در جنگ‌ها و بلایای طبیعی رانده می‌شوند، می‌گوید «بیجاشدگان»! و به حمله موشکی حزب‌الله می‌گوید «موشک‌پرانی» حزب‌الله! حتماً خود سگان هار بی‌بی‌سی موقع تایپ بیجاشدگان در کانال تلگرامی دیده‌اند که تلگرام زیر بیجاشدگان خط قرمز می‌کشد!

یعنی این واژه برای او آشنا نیست. اینجاست که شاعر می‌گوید «کارتان از بازی با الفاظ گذشته است، از آن می‌خندیم!» نتانیاهو، ارباب دیوانه بی‌بی‌سی مشغول جمع‌آوری جنازه‌های قاتلان کودکان فلسطینی از خیابان‌های شهرک‌های صهیونیستی است. بهتر است برای جمع‌کردن این همه جنازه هم واژه‌ای خلق کنید. مثلاً جمع‌آوری افقی سرباز‌ها از کف خیابان‌های اسرائیل!

وقتی سگ توی روح کارمندان فارسی‌زبان بی‌بی‌سی حلول کرد، نتیجه‌اش این می‌شود که چهار روز است خود صهیونیست‌ها و امریکایی‌ها می‌گویند نشانه‌ای از حضور ایران در جنگ غزه ندارند ولی این شبکه لندنی هر روز برای اثبات این حضور دلیل می‌آورد، آن‌هم دلایلی مثل ارباب سگ دیوانه‌شان صهیونیسم. مثلاً در فوریه ۲۰۱۶، یک عضو کنست، در سخنرانی خود «واقعیت مردم فلسطین» را مورد تردید قرار داد.

با این استدلال که حرف «پ» (p) اصلاً در زبان عربی وجود ندارد، پس چگونه مردم فلسطین می‌توانند وجود داشته باشند؟! به این گمان که، چون در زبان عربی حرف «ف» به جای «پ» (palestine) قرار می‌گیرد، پس حتماً آن‌ها «پ» ندارند و در نتیجه اصلاً وجود خارجی ندارند. اینجاست که باز شاعر می‌گوید سگ توی روح شما آمد، چه آمدنی!
https://jahannews.com/vdchxkn6623nmid.tft2.html
jahannews.com/vdchxkn6623nmid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
اون بی بی سی، بهایی است، نه فارسی!
Iran, Islamic Republic of
دارند به صاحبکارشون خدمت مضاعف میکنند .
Iran, Islamic Republic of
البته لفظ سگ دیوانه برای بی بی سی فارسی بهایی زده یهود پرست لفظ اشتباهی هست و با این تیتر اهانت کردین به موجود بیگناه سگ.. شما اگر مثل هم میزنین درستشو بنویسین. بل هم اضل . بهتره. از حیوانات پست تر و دون مرتیه تر هستند این بهایی ها و انگلیس..