يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱

تأثیر منفی تلفن‌های همراه روی مغز کودکان

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 853917
معاون تربیت کودک و توانمندسازی خانواده آموزش و پرورش با بیان اینکه تأثیرات منفی تلفن‌های همراه بر روی مغز کودکان زیاد است، گفت: باید سعی کنیم برای بچه‌ها فضای بازی و شادی مهیا کنیم.
تأثیر منفی تلفن‌های همراه روی مغز کودکان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مجید خدام معاون تربیت کودک و توانمندسازی خانواده آموزش و پرورش در برنامه روزنه رادیو گفت‌وگو درباره موضوع روز جهانی کودک و آغاز سال تربیتی کودکستان‌ها، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ به تدبیر مقام معظم رهبری، برای اولین بار سازمان تخصصی برای خدمت‌رسانی به کودکان از بدو تولد تا زیر هفت سال و خانواده‌های آنها تأسیس شد.

وی با بیان اینکه تا قبل از این دستگاه‌های مختلفی تلاش می‌کردند اما هماهنگی مطلوبی اتفاق نمی‌افتاد، افزود: از سال گذشته با تصویب آیین‌نامه‌ها و در حال حاضر با وجود بیش از 32 هزار کودکستانی که سابقه فعالیت‌های درخشانی داشتند و بر اساس نیازهای کودک امروز استانداردسازی شدند، در خدمت مردم هستیم.

خدام ادامه داد: هر چند ستاد عملیات در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک زیر مجموعه آموزش و پرورش تعریف می‌شود اما کاری ملی است که همه نهادها به ما کمک می‌کنند.

وی افزود: هدف ما تربیت همه جانبه است که در لایه‌های مختلف دچار ضعف است. به عنوان مثال سواد تربیتی خانواده‌ها باید بالاتر برود؛ چرا که وظیفه اصلی تربیت کودکان با پدر و مادر است و باید برای خانواده‌ها محتوای چند وجهی و متناسب با نیاز کودک تهیه کنیم.

معاون تربیت کودک و توانمندسازی خانواده آموزش و پرورش مطرح کرد: کشور ما بسیار غنی از ریشه‌های زبانی است و برای سازمان مهم است که کودکان زبان مادری را نیز مانند زبان فارسی رسمی کشورمان یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه بچه‌ها در این سن بازی و همراهی می‌خواهند، گفت: تأثیرات منفی تلفن‌های همراه بر روی مغز کودکان زیاد است و ما باید به این نکته توجه کرده و سعی کنیم برای بچه‌ها فضای بازی و شادی مهیا کنیم که در این راستا برنامه‌های زیادی برای کودکان در نظر داریم.
https://jahannews.com/vdca6ena049nmo1.k5k4.html
jahannews.com/vdca6ena049nmo1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
آنتن های فایو جی رو جمع کنید والسلام