يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

سردار رادان: امنیت مردم خط قرمز پلیس است

پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 853434
فرمانده کل انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: با تلاش نیروهای انتظامی در بخش‌های مختلف امنیت تامین و بستر فعالیت در عرصه‌های مختلف فراهم شده است.
سردار رادان: امنیت مردم خط قرمز پلیس است
به گزارش جهان نيوز، سردار احمدرضا رادان ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید در قم انجام شد، با اشاره به آمار تردد هشت میلیونی زائران ایرانی اربعین در مرزها اظهار کرد: هر چند جمعیت قابل توجه بود اما مدت زمان حضور مردم در جلوی گیت‌ها چهار ثانیه بود و زمان رسیدن به گیت‌ها هم کمتر از ۱۰ دقیقه بود.

وی از پایین بودن تصادفات ایام اربعین با وجود افزایش حجم مسافران یاد کرد و گفت: همه تلاش خود را بکار گرفتیم تا زائران سفر ایمن و خوبی را سپری کنند.


فرمانده‌کل انتظامی کشور افزود: با انجام مذاکرات عراقی‌ها را متقاعد کردیم غیر از گذرنامه عادی، گذرنامه زیارتی را نیز بپذیرند و اگر این اتفاق نمی‌افتد برخی مردم تا ۴۰ روز برای دریافت گذرنامه معطل می‌شدند؛ یک میلیون نفر گذرنامه زیارتی دریافت کردند و تلاش کردیم هزینه بر مردم‌تحمیل نشود و هزینه صدور این گذرنامه ۵۰ هزار تومان و پنج سال نیز اعتبار داشته باشد.

وی از ایجاد سامانه سجاد برای کنترل گذرنامه‌ها توسط ایران و عراق یاد کرد و گفت: راه‌اندازی این سامانه در گذر زائران از مرز بسیار تاثیرگذار بود.

رادان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، گفت: با تلاش نیروهای انتظامی در بخش‌های مختلف امنیت تامین و بستر فعالیت در عرصه‌های مختلف فراهم شده است.
https://jahannews.com/vdcexx8vejh8nei.b9bj.html
jahannews.com/vdcexx8vejh8nei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *