کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تهدید جانی یک نماینده مجلس/ عقب نشینی نخواهم کرد

10 مهر 1402 ساعت 13:22

نماینده مردم تهران در مجلس به تخریب خود در فضای مجازی واکنش نشان داد.


به گزارش جهان نیوز، مالک شریعتی‌نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه تخریب خود رشته توئیتی را منتشر کرده و نوشته است:

محفلی شبه‌امنیتی-رسانه‌ای در تکمیل پروژه انتقام جویی دستور دارد تا زندگی‌ام را شخم بزنند و هرچه قابلیت تخریب در افکارعمومی داشت، به پروژه بگیران، نان برسانند!

یکبار برای همیشه می‌گویم:

برای خود، تمام بستگان، دوستان و... پیگیری هیچ رانت رسمی و غیررسمی(آشکار یا پنهان) نکرده و حتی در موارد متعدد برای پرهیز از موضع تهمت، از حلال و مباح شرعی و قانونی هم پرهیز کردم. -اینکه عده‌ای به هر فعالیت تحصیلی، کاری و... افراد منسوب به یک مسئول که سوابق و دلایل دیگر دارد.

 بی سند، برچسب رانت‌جویی و رانت‌خواری بزنند، نه مسموع است نه فرصت شکایت و پاسخ به همه هست، گرچه در موارد مهم به احترام افکارعمومی، تا حد مقدور توضیح داده و خواهم داد. -اول مجلس در ماجرای تاجگردون و پس از آن در مواردی نظیر کرسنت، افشای منابع مخفی LPG و میلیاردها لیتر قاچاق سوخت،

هم تهدید جانی شدم، هم آبرویی؛ چندبار هم عمل کردند بعنوان بنده‌ی گناهکار خدا باور دارم عمر و عزت فقط دست خداست؛ لذا به اذن خدا و به مدد اهل بیت(ع) برخلاف توصیه برخی دلسوزان ذی‌خبر(که حذفت خواهند کرد) عقب نخواهم نشست و تا جان دارم به تلاش برای اصلاح امور و حذف فساد ادامه می‌دهم.







کد مطلب: 853082

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/853082/تهدید-جانی-یک-نماینده-مجلس-عقب-نشینی-نخواهم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com