شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

قیمت طلا و ارز؛ دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲

دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 852219
در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت ها در این بازارها بدون نوسان خاصی تعیین شد.
آرامش در بازار ارز و طلا در معاملات امروز
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس با کاهش ۲۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۱۸۱ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۴۳۷ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار امروز در ‌‌صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۷۸۷ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۱۸۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۳ هزار و ۸۵۵ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۸ هزار و ۹۵۰ تومان معامله می‌شود. بازار ارز این روزها در آرامش به سر می برد و عرضه و تقاضا در این بازار به ثبات رسیده است.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا
سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز‌ با افت ۹۰ هزار تومانی به نرخ ۲۴ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۳۰ هزار تومانی به قیمت ۲۷ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز به نرخ ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۴۴ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با کاهش ۷ صدم درصد، ۱۹۲۴ دلار معامله شد.
https://jahannews.com/vdcezw8vojh8nwi.b9bj.html
jahannews.com/vdcezw8vojh8nwi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *