دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

معنای جدید تلاش شبانه‌روزی در باشگاه استقلال!

شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۴۰
کد مطلب: 851875
با صحبت‌های عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، معنای جدیدی از تلاش شبانه‌روزی در ورزش ایران تعریف شد.
معنای جدید تلاش شبانه‌روزی در باشگاه استقلال!
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که امروز (جمعه) میهمان برنامه «ورزشگاه» شبکه پنج سیما بود، در واکنش به استوری انتقادی بازیکنان استقلال علیه مدیران این باشگاه گفت که «مدیران استقلال شبانه‌روزی برای حل مشکلات تلاش می‌کنند».

وی در بخشی از اظهاراتش گفت: «بی‌انصافی است که گفته شود هیئت مدیره دروغ می‌گوید یا وعده پوچ می‌دهد. شبانه‌روز تلاش می‌کنیم تا منابع مالی را به باشگاه ترزیق کنیم. بازیکن حق دارد و دنبال پولش است ولی اواسط مرداد 40 میلیارد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم».

عضو هیئت مدیره استقلال در حالی صحبت از تلاش شبانه‌روزی انجام داد که وقتی مجری برنامه از او پرسید 40 میلیارد تومان از چه منابعی پرداخت شده، پاسخ داد که «این پول باقیمانده وامی بود که حجت کریمی، سرپرست پیشین باشگاه استقلال از یکی از بانک‌ها گرفته بود». در واقع، مدیران فعلی استقلال پولی را به بازیکنان دادند که در زمان مدیریت قبلی اخذ شده بود و ارتباطی به اقدام آنها نداشت.

خانی در شرایطی صحبت از تلاش شبانه‌روزی می‌کند که قراردادی که با یکی از اسپانسرها برای 4 بازی هفته اول لیگ بسته شده بود، نتیجه‌ای نداشت و چک شرکتی که اسپانسر شده، برگشت خورده است. اکنون باید از عضو هیئت مدیره استقلال پرسید که نتیجه تلاش شبانه‌روزی چه بوده است؟ اگر اینگونه است افرادی که اکنون عهده‌دار این مسئولیت هستند، چه تفاوتی با بقیه دارند؟ تلاش شبانه‌روزی باید حداقل یک نتیجه کوچک داشته باشد؛ اتفاقی که در باشگاه استقلال رخ نداده است.

عملکرد مدیران استقلال به شکلی بوده که بازیکنان استقلال در صفحه شخصی‌شان اشاره کردند هر روز وعده جدید و توخالی می‌شنوند و در حالی که باید تا دهم شهریور ماه مطالبات فصل گذشته‌شان تسویه می‌شد هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

خانی پیش از این نیز مصاحبه‌ای علیه کادرفنی استقلال انجام داده بود که با واکنش جواد نکونام روبه‌رو شده و از او خواسته بود به جای دعوت از او برای حضور در جلسه هیئت مدیره علیه آنها مصاحبه‌ای انجام ندهد!

اختلاف بین کادرفنی و مدیریت، پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته و جاری بازیکنان، عدم جذب بازیکنان مدنظر سرمربی در زمان نقل‌ وانتقالات، برگشت خوردن چک اسپانسر و نارضایتی بازیکنان از رفتار مدیران از جمله اتفاقات استقلال در زمان مدیران فعلی استقلال است. همه این موارد در حالی است که خانی، اختلاف سرپرست باشگاه با نکونام را اختلاف تیمی خوانده است؛ موضوعی که به نظر می‌رسد هیچ‌کدام از هواداران استقلال آن را باور نمی‌کنند و اختلاف‌ها فراتر از این حرف‌هاست.
https://jahannews.com/vdcbz8bwsrhbswp.uiur.html
jahannews.com/vdcbz8bwsrhbswp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


....