چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

انتصابات مهم در وزارت آموزش و پرورش کلید خورد

يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب: 850408
وزیر آموزش و پرورش بالاخره دست به تغییر معاونان وزارت آموزش و پرورش زد و چند انتصاب مهم در دستگاه تعلیم و تربیت انجام شد.
انتصابات مهم در وزارت آموزش و پرورش کلید خورد
به گزارش جهان نيوز، رضامراد صحرایی نهم خرداد ۱۴۰۲ سکاندار دستگاه تعلیم و تربیت شد. از آن روز تاکنون معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش که پیش از این هم رئیسی نداشت، همچنان بدون رئیس باقی مانده بود. همچنین وزیر آموزش و پرورش تاکنون دست به ترکیب معاونت‌ها نزده بود.

اما امروز، وزیر آموزش و پرورش، در جلسه شورای معاونین وزارتخانه، علی فرهادی را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش جایگزین صادق ستاری‌فرد معرفی کرد.

فرهادی تجربه‌های مدیریتی مختلفی در وزارت آموزش و پرورش دارد و کار خود را با دبیری در دستگاه تعلیم و تربیت آغاز کرده است و استاد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نیز هست.

صادق ستاری‌فرد نیز دوباره به معاونت تربیت‌بدنی و سلامت برگشت تا برنامه‌های تحول‌آفرینش در این معاونت را آغاز کند. 

امروز همچنین در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش با مهدی فیاضی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور خداحافظی شد.
https://jahannews.com/vdccxxq442bqp08.ala2.html
jahannews.com/vdccxxq442bqp08.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *