سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

پایان درگیری دسته جمعی با حضور به موقع پلیس

شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 850370
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از پایان درگیری دسته جمعی در محله حکیمیه تهران و دستگیری عاملان اصلی این درگیری خبر داد.
پایان درگیری دسته جمعی با حضور به موقع پلیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: روز گذشته به دنبال اعلام درگیری دسته جمعی در محله حکیمیه تهران و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم سریعاً عملیات کلانتری ۱۴۶ پلیس پیشگیری تهران در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی شرور با در اختیار داشتن سلاح سرد در حال درگیری هستند، افزود: بلافاصله مأموران وارد عمل شده و سعی در برقراری نظم عمومی داشتند که متأسفانه این افراد توجهی به دستورهای پلیسی نمی‌کردند که مأموران با شگردهای پلیسی متهمان را خلع سلاح و دستگیر کردند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران افزود: در این عملیات پلیسی دو نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر و ۲ قبضه سلاح سرد کشف و متهمان ۳۲ و ۳۴ ساله را برای تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ نادری با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.
https://jahannews.com/vdca0wnaw49nme1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0wnaw49nme1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *