جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

استقلال به سپاهان: به‌جای بیانیه‌‌دادن برو زمین زشتت را درست کن!

پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 848543
بازی دیشب استقلال و سپاهان حاشیه‌های زیادی داشت. جدای از حواشی داخل مستطیل سبز، روی نیمکت کادر فنی و تماشاگران حاشیه‌ها داغ‌تر بود.
استقلال به سپاهان: برو زمین زشتت را درست کن!
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، هنگامی که بازی در جریان بود و دو تیم برای پیروزی می‌جنگیدند، باشگاه سپاهان بیانیه‌ای داد و گفت: کادر فنی باشگاه استقلال هواداران خود را تحریک کردند و آن‌ها هم به سمت بازیکنان و زمین مسابقه سنگ و نارنجک‌دستی پرتاب کردند.

با پایان بازی استقلال هم بیکار ننشست و در بیانیه‌ای به سپاهان گفت: اتفاقات گذشته نشان می‌دهد که پرتاب نارنجک در ورزشگاه نقش جهان یک عادت همیشگی است و اینکه سپاهان می‌خواهد طرفداران استقلال را مسبب آن بداند، یک کمدی فوتبالی است! این باشگاه ثابت کرد همان‌طور که بلد است قانون و سقف بودجه را دور بزند، می‌تواند حقایق را نیز وارونه جلوه دهد.

استقلال در ادامۀ بیانیه، سپاهان را به خرج‌کردن پول‌های بی‌کنتور در نقل و انتقالات متهم کرد و گفت: خریدهای سپاهان در حد تیم‌های عربی است ولی میزبانی‌شان آماتورگونه! بهتر نیست به‌جای بیانیه‌دادن زمین زشت ورزشگاه را درست کنید تا تیم‌ها کمتر اذیت شوند؟ شما که به بودجه‌های کلان وصل هستید، حداقل به این زمین هم دستی بکشید.
https://jahannews.com/vdcjxoeotuqexiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxoeotuqexiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *