جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

تجمع شهروندان کره جنوبی علیه رزمایش مشترک با آمریکا

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 848291
شماری از فعالان صلح در کره جنوبی در اعتراض به رزمایش مشترک این کشور با آمریکا در پایتخت این کشور تجمع اعتراضی برپا کردند.
تجمع شهروندان کره‌ جنوبی علیه رزمایش مشترک با آمریکا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، گروهی از فعالان صلح کره جنوبی روز دوشنبه در اعتراض به رزمایش مشترک این کشوربا آمریکا که اوایل روز جاری آغاز شد، تجمع اعتراضی برپا کردند.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «سی‌جی تی‌‌ان» فعالان  گروه «همبستگی برای صلح و اتحاد مجدد کره» نزدیک دفتر ریاست جمهوری در مرکز شهر «سئول»  تجمع کردند و خواستار صلح در شبه جزیره کره شوند.

معترضان شعارهای «رزمایش را متوقف کنید» سر می‌دادند و پلاکاردهایی را که روی آن نوشته شده بود «رزمایش کره جنوبی و آمریکا را متوقف کنید» حمل کردند.
 
 
رئیس ستاد مشترک کره جنوبی اعلام کرده که این رزمایش با ایالات متحده، یک شامل مانورهای میدانی بزرگ است، که ۱۰ روز ادامه دارد. فعلان ضد جنگ کره جنوبی  از سئول و واشنگتن خواستند فورا  این رزمایش‌ را که می‌تواند رویارویی اتمی در شبه جزیره را تشدید کند، متوقف کنند.

بعد از نشست سران آمریکا، کره جنوبی و ژاپن و همچنین آزمایش موشکی مجدد کره شمالی، سئول از تقویت همکاری‌ها با واشنگتن و توکیو علیه پیونگ‌یانگ خبر داد.

«یون سوک یول» رئیس جمهور کره جنوبی روز دوشنبهگفت که در صورت افزایش تهدیدات کره شمالی، همکاری سه‌جانبه با آمریکا و ژاپن قوی‌تر خواهد شد.

این در حالی است که «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی با حضور بر عرشه یک ناو، شخصا بر آزمایش موشکهای کروز در رزمایش دریایی این کشور نظارت کرده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش کرد که این آزمایش بخشی از رزمایش دریایی نیروی دریایی این کشور برای بهبود مهارت‌های نظامیان ارتش کره شمالی برای حمله در جنگ واقعی صورت گرفته است. ناو مورد نظر در این تمرین به سرعت اهداف خود را بدون اشتباه هدف قرار داد.
https://jahannews.com/vdcjhoeovuqex8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjhoeovuqex8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *