سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱۶

ارسال پالس «آشوب در مدارس» توسط یک روزنامه داخلی

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب: 848033
دشمن به طرق مختلف در پی بهانه سازی با هدف ایجاد اختلال در بازگشایی مدارس و دانشگاه ها است. اما نکته قابل تأمل اینجاست که برخی رسانه های داخلی منتشب به جریان غربگرا نیز در این پازل بازی کرده و آب به آسیاب دشمن می ریزند.
پالس «آشوب در مدارس» توسط یک روزنامه
به گزارش جهان نيوز، فارس نوشت: در روزهای گذشته، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد:«در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند. زیرا آنان هیچ ابزار علم و پیشرفتی را شایسته ما نمی‌دانند و ضرورت دارد تا خانواده‌ها را مطلع کنیم و اجازه ندهیم مدل‌های ظاهری، قلب و چهره‌های جوانان ما را لکه‌دار کند یا افکار آنان ذهن‌های دانش‌آموزان ما را آلوده کند.»

در سال گذشته چند حوزه بسیار مهم در جنگ ترکیبی به‌صورت همزمان مورد حمله قرار گفت؛ یکی از این بخش‌ها، حوزه آموزش بود که با تمرکز بر به تعطیلی کشاندن دانشگاه‌ها و مدارس کلید خورد و امتداد این پروژه در ماجرای مسمومیت سریالی در مدارس نیز دنبال شد و البته در نهایت ناکام ماند.

 
رهبر معظم انقلاب- ۱۱ مهر ۱۴۰۱- با اشاره به آشوب ها فرمودند:« این حرکات عادّی نبود، طبیعی نبود. این اغتشاش برنامه‌ریزی داشت؛‌ این اغتشاش برنامه‌ریزی‌شده بود. اگر قضیّه‌ی این دختر جوان هم نبود، یک بهانه‌ی دیگری درست میکردند برای اینکه امسال در اوّل مهر به دلیلی که عرض خواهم کرد، در کشور ناامنی درست کنند، اغتشاش درست کنند. چه کسی این را برنامه‌ریزی کرده؟ بنده بصراحت میگویم این برنامه‌ریزی کار آمریکا، کار رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است؛ نشسته‌اند برنامه‌ریزی کرده‌اند. عَمَله و مزدوران و حقوق‌بگیران آنها، بعضی از ایرانی‌های خائن هم که در بیرون از کشور هستند، به اینها کمک کردند.»

دشمن به طرق مختلف در پی بهانه سازی با هدف ایجاد اختلال در بازگشایی مدارس و دانشگاه ها است. اما نکته قابل تأمل اینجاست که برخی رسانه های داخلی منتشب به جریان غربگرا نیز در این پازل بازی کرده و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

در جدیدترین نمونه، «علی ربیعی» وزیر استیضاح شده ی «تعاون،کار و رفاه اجتماعی» در دولت قبل در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: «لایحه عفاف و حجابی که به مجلس رفت و در نهایت به دور از منظر افکار عمومی به صورت «اصل هشتاد و پنجی» آن‌چنان گسترده شده که نزاع و ستیز را به مدارس هم انتقال خواهد داد.»

وی در ادامه نوشت:«من به سهم خودم در اوایل ناآرامی‌های پاییز ۱۴۰۱، در چند مقاله اشاره کردم که این رخدادها به پایان خواهد رسید و منحنی این ناآرامی‌ها روزی فروکش خواهد کرد اما ذهنیت ناآرام در جامعه همچنان باقی خواهد ماند.»
https://jahannews.com/vdcdsj0jsyt0oz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsj0jsyt0oz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نتیجه تسامح و تساهل همین ست که می شود فتنه اندر فتنه
Iran, Islamic Republic of
وقتی از خطر اگاهتون میکنن به جای تشکر میگین پالس اشوب؟ .
فتنه 88
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان بزرگترین مانع پیشرفت و آرامش کشورند.
Iran, Islamic Republic of
نون و حیات و زندگی و قدرت این جماعت سابقا امنیتی در تقابل با نظام و بهم ریختن جامعه و دعوای مردم با مردم است، ولاغیر....
Iran, Islamic Republic of
حالا یک سئوال از آقای ربیعی قانونمند.اگر همین مقاله بدون تحقیق و کارشناسی ضد امنیت روانی جامعه توسط بنده بعنوان یک شهروند عادی بیان میشد ،قانون با من چه میکرد.طبیعی و منطقی است که قانون با بنده برخورد قانونی کند.لطفا بگید شما چرا ماخذه نمیشوید.اگر قانونمند بودید اولا حرف غیرکارشناسی نمیزدید و اگر هم میزدید ،خودتان شخصا و با پای خودتان به دادگاه مراجعه میکردید.
Iran, Islamic Republic of
خدا می‌داند که این بلا و مرضی که به اسم اصلاحات (اعم از کارگزاران، اصلاحات و شبه اعتدال) به این نظام و مردم رو آورد، چه امتحان و آزمایش بزرگی بود و هست!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
رواج سبك زندگي غربي فروش لباسهايي با نوشته هاي زننده به زبان انگليسي روي انها و فروش عكس برگردان هاي مخصوص خالكوبي و تتو و اصلاح سر جوانان به سبك سلبريتي هاي غربي هنرپيشه و خواننده و فوتباليست و رواج خريد و فروش و نگهداري سگ در منزل و خودرو عدم برخورد و تجاهل و تغافل و نيز بي تفاوتي نهاد هاي نظارتي بر فروشگاهها و آرايشگاههاي مردانه و افزايش فروشگاههاي مواد غذايي و لوازم آرايشي و زينتي براي سگهاي خانگي موجب گسترش اين فرهنگ ناپسند و مغاير با آموزه هاي ايراني اسلامي در ايران بخصوص در شهر هاي بزرگ مثل تهران و كرج و حتي شهرك هاي كم جمعيت اطراف اين دو شهر حد اقل شده است وقت آن رسيده كه جلوي اين پديده روبه گسترش گرفته شود .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خب پس دادگاه ويژه مطبوعات چكار مي كند ؟؟؟
چرا اين نشريات را تعطيل و مدير مسئول ان را به مردم معرفي نميكنيد و محاكمه نمي كنيد !!!؟
مردم تا كي بايد توان ترك فعل برخي نهاد هاي حقوق بگير از بودجه عمومي دولت را بدهند !!!
Iran, Islamic Republic of
خدا شر دشمنان و بدخواهان کشور رو از شر مردم کم کنه
Iran, Islamic Republic of
کجاش پالس است! تبصره ۵ماده46 -در خصوص محصلین و دانشجویان مراکز آموزشی که در داخل مراکز مرتکب بدپوششی یا کشف حجاب یا عدم رعایت حجاب شرعی شوند برای سه بار تعدد یا تکرار، کمیته انضباطی مرکز آموزشی صالح به رسیدگی بوده و مقررات انضباطی درباره آن‌ها اجرا می‌شود و بار چهارم توسط کمیته انضباطی یا حراست مرکز آموزشی به فراجا جهت اعمال مقررات این قانون معرفی می‌گردند.
Iran, Islamic Republic of
مثل ترکیه باید رفتار کرد
Iran, Islamic Republic of
ما انقلاب کردیم مثل ترکیه نباشیم.
Iran, Islamic Republic of
وقتی پای اجرای حدود و احکام الهی مانند حجاب پیش می آید میگوئید که کدام کشور اسلامی ححاب اجباریست!!!
وقتی پای هزینه های بی قانونی پیش می آید میگویید انقلاب کردیم که مثل دیگر کشور های اسلامی مثل ترکیه نباشیم.
United Arab Emirates
ترکیه الگوی شماست نه ما
Iran, Islamic Republic of
جمهوری اسلامی نه یک کلمه زیاد نه یک کلمه کم
Iran, Islamic Republic of
وقتی مردم می‌بینند یک روزنامه‌نگار بی‌اسم و رسم برای بعضی حرفهای ناصواب مؤاخذه می‌شود، اما رسانه‌های اصلاح.طلب و رؤسای‌شان که برای چند دهه در کشور قدرت را در دست داشتند هر چه می‌خواهند می‌گویند و کسی به آنها کاری ندارد، مردم حق دارند فکر کنند با مسئولین ضعیف‌کش مواجه‌اند، بدتر از ان، این که فکر کنند اینها همه دعوای زرگری است.