شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

شجاعی: بسکتبال بانوان پیشرفت خوبی داشت و با بدشانسی صعود نکرد

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 847979
نایب‌رئیس سابق بسکتبال گفت: بازیکنان ما پرتلاش هستند و تیم هم پیشرفت خوبی داشت اما با بدشانسی صعود نکردند.
تمجید نایب‌رئیس سابق از عملکرد بانوان
به گزارش جهان نيوز، فریده شجاعی نایب رئیس سابق زنان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با فارس، در خصوص نتایج ملی پوشان بسکتبال کشورمان در کاپ آسیا، عنوان کرد: زمانی که در فدراسیون بسکتبال بودم چشم‌انداز و برنامه ما این بود که به دیویژن A صعود کنیم. بچه‌های ما پر تلاش هستند و پیشرفت خوبی کردند اما با بدشانسی نتوانستند صعود کنند. حالا باید ۲ سال دیگر صبر کرده تا با حضور در مسابقات برای صعود تلاش کنیم. تا ۲ سال دیگر قطعا تیم‌های دیگر هم پیشرفت خواهند کرد.

نایب‌رئیس سابق بسکتبال ادامه داد: دوره قبل هم ما با اختلاف کم مسابقات را باختیم چون بازی تدارکاتی نداشتیم اما در این دوره تیم ملی هم به اردن رفت و هم در جام ویلیام جونز شرکت کرد همین باعث شد تا بچه‌ها نقاط ضعف خود را بشناسند. 

وی با بیان اینکه در سطح A هم تیم‌های قدرتمندی حضور دارند، گفت: ما باید از حالا تمرین اصولی و برنامه مدون داشته باشیم چون تیم‌هایی در سطح A هستند که جزو قدرت‌های دنیا محسوب می‌شوند. 

شجاعی در پاسخ به این سوال که حضور مربی خارجی را چطور ارزیابی می‌کنید و آیا او توانست به تیم ملی کمک کند، عنوان کرد: من از نزدیک با او آشنا نبودم اما شنیدم علاقمند بود و خوب کار می‌کرد. از بچه‌ها شنیدم به تیم کمک کرده و بچه‌ها هم از او راضی بودند البته حضور مشاوران مرد هم در تیم ملی تحول ایجاد می‌کند. ما در این سطح می‌توانیم مربی بگیریم اگر مربی سطح بالا می‌خواهیم باید هزینه بیشتری کنیم اما اگر مربی خارجی نگیریم با مشاوران مرد هم می‌توانیم به تیم کمک کنیم چون آنها تجربه بیشتری نسبت به مربیان خانم دارند.
https://jahannews.com/vdcbzzbw9rhba9p.uiur.html
jahannews.com/vdcbzzbw9rhba9p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *