يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

گفت و شنود/ جدول ضرب!

يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 846950
توافق تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا و آزادسازی دارایی‌های مسدود شده ایران بدجوری تندروهای آمریکا و غربگراهای داخلی را عصبانی کرده است.
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
 
گفت: توافق تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا و آزادسازی دارایی‌های مسدود شده ایران بدجوری تندروهای آمریکا و غربگراهای داخلی را عصبانی کرده است.
 
گفتم: حق دارند عصبانی باشند، تندروهای آمریکا انتظار داشتند به جای آزادسازی دارایی‌های ایران، تحریم‌ها اضافه شود و غربگراهای داخلی هم هرچه زور زده بودند، هیچ کاری از دستشان برنیامده بود و آمریکا به آنها القاء کرده بود که بدون برجام و FATF آزادسازی دارایی‌ها امکان‌پذیر نیست!
 
گفت: تام کاتن در واکنش به این توافق گفته است «‌بایدن به ساز ایران رقصیده است‌»! و مایک پنس می‌گوید «‌این بزرگ‌ترین باجی بوده که آمریکا به ایران داده است‌»!
 
گفتم: ولی غربگراها می‌گویند این که چیز مهمی نیست! و....
 
گفت: مدعیان اصلاحات با برجام نمی‌توانستند برای هواپیمای آقای ظریف بنزین بگیرند ولی دولت سیزدهم بدون برجام طلب‌های ایران را پس گرفته است.
 
گفتم: معلم، بهرام را که دانش‌آموز زرنگی بود پای تخته آورد و از او جدول ضرب پرسید.

بهرام سرهم و یک نفس خواند... دو دوتا چهارتا پنج چهارتا بیست تا و... بعد دانش‌آموز دیگری را صدا کرد و او پشت سرهم خواند... دریم دیم، دیم دیم... دریم دیم،دام دام.

معلم پرسید این چه جدول ضربیه؟ و طرف گفت؛ آقا اجازه! بهرام جدول ضرب را خواند، من هم آهنگش را خواندم!
https://jahannews.com/vdcjimeoyuqexhz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjimeoyuqexhz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *