يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

رونمایی از رقیب طارمی برای انتقال به اینتر

شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 846780
نشریه ایتالیایی از رقیب ستاره ایرانی برای انتقال به اینتر پرده برداشت.
رونمایی از رقیب طارمی برای انتقال به اینتر
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا در گزارشی به نقل و انتقالات اینتر پرداخت. در این گزارش نوشته شده اینتر در خط حمله به دنبال جذب یک مهاجم شماره 9 گلزن است.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در راس گزینه های نراتزوری قرار داشت. اما این رسانه برای انتقال ستاره ایرانی به سری آ یک رقیب معرفی کرد. باشگاه اینتر علاوه بر ستاره تیم ملی ایران، مارکو آرناتوویچ مهاجم اتریشی بولونیا را نیز زیرنظر دارد.

طبق گزارش های رسیده طارمی همچنان در اولویت اینتر قرار دارد و روز گذشته مدیران باشگاه اینتر تماسی را با باشگاه پورتو داشتند و اولین پیشنهاد خود به ارزش 20 میلیون یورو را ارائه کردند.

البته اینتری‌ها حاضر هستند این پیشنهاد را تا 25 میلیون یورو افزایش دهند. مدیران باشگاه پورتو نمی‌خواهند ستاره ایرانی خود را با مبلغ کمتر از 30 میلیون یورو بفروشند.

باید دید مذاکرات اینتر با پورتو و بولونیا به کجا می رسد. از طرفی تاتنهام هم با فروش هری کین به بایرن موافقت کرده و اکنون به دنبال طارمی برای پر کردن جای خالی کین است.
https://jahannews.com/vdcaainaw49ny01.k5k4.html
jahannews.com/vdcaainaw49ny01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *