چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

سردار پورجمشیدیان: امنیت کامل در ارتفاعات پیرانشهر برقرار است

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب: 845781
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نزسا گفت‌: ارتفاعات صعب العبور قندیل ‌پیرانشهر سال‌های طولانی توسط اشرار و ضدانقلاب آلوده شده بود و برای مردم منطقه مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کردند؛ ولی با اراده و تلاش رزمندگان این قرارگاه، امروز این مناطق پاکسازی شده و امنیت به صورت صد در صد درآن برقرار است.
امنیت کامل در ارتفاعات پیرانشهر برقرار است
به گزارش جهان نيوز، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان از یگان های مستقر لشکر ۳ حمزه علیه السلام در مناطق عملیاتی شمال غرب بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه در این بازدید یک روزه در جریان تلاش و زحمات رزمندگان اسلام در ارتفاعات صعب العبور قندیل ‌پیرانشهر در استان آذربایجان ‌غربی قرارگرفته و از نزدیک ‌با ‌آنان دیدار و گفت‌وگو داشت و از زحمات‌ رزمندگان ‌تجلیل ‌کرد.
 
سردار پورجمشیدیان در جمع رزمندگان این یگان‌ها تصریح کرد:‌ سال‌های طولانی این منطقه و این ارتفاعات توسط اشرار و ضدانقلاب آلوده شده بود و برای مردم منطقه مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کردند؛ ولی با اراده و تلاش رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه این مناطق امروز پاکسازی شده و امنیت کامل در آن برقرار است.
 
وی افزود: حضور رزمندگان اسلام در این منطقه حاکی از روحیه جهادی، تلاش و روحیه عاشورایی این عزیزان است و ما خاضعانه در برابر این بزرگواران ادای احترام می‌کنیم.
 
در این بازدید،‌ فرمانده سپاه شهداءآذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی، فرمانده لشکر3 حمزه علیه السلام و فرمانده مرکزپشتیبانی شمالغرب فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه را همراهی کردند.
https://jahannews.com/vdcaamna649ny01.k5k4.html
jahannews.com/vdcaamna649ny01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *