يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

سقف بودجه باشگاه پرسپولیس اعلام شد +سند

دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 844890
شرکت فرهنگی، ورزشی پرسپولیس فرم بودجه فصل (۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود را که به تصویب خزانه‌دار، هیات مدیره و رئیس مجمع آن شرکت رسیده است به سازمان لیگ ارسال کرد.
سقف بودجه باشگاه پرسپولیس اعلام شد +سند
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه مردمی و پرهوادار پرسپولیس فرم بودجه خود را برای فصل پیش روی با تصویب هیات مدیره و مجمع آن شرکت جهت تخصیص حقوق و دستمزد بازیکنان به مبلغ ۳۲۵ میلیارد تومان منطبق با دستورالعمل فدراسیون فوتبال انجام داده است.

شایان ذکر است این بودجه مختص تیم‌های سهمیه آسیایی می‌باشد و تا سقف حداکثر ۲۰ درصد بابت هرگونه مزایا و آپشن قابل افزایش است ضمنا چون باشگاه پرسپولیس در این فصل تعدادی بازیکن (داخلی) به سایر باشگاه‌های لیگ برتری ترانسفر کرده است پس از ارایه مدارک و مستندات مستدل تا سقف ۵۰ درصد از درآمد حاصله از ترانسفر به بودجه این باشگاه طبق دستورالعمل افزایش می‌یابد.

سازمان لیگ فوتبال از مدیریت و اعضای محترم هیات مدیره پرسپولیس که بارعایت دستورالعمل و ارایه فرم بودجه در موعد تعیین شده به سازمان لیگ اقدام نمودند تشکر و قدردانی می نماید و برای آن باشگاه بعنوان نماینده کشورمان در باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌نماید.
 




https://jahannews.com/vdcaoynaw49nya1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoynaw49nya1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *