يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱

برخورد پلیس با جرم مشهود

يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 844749
دشمن بالاترین مؤلفه قدرت ملی ما یعنی عفاف و حجاب را به‌عنوان فتنه جدیدی پس از حادثه سال گذشته تشدید کرده و آن را هدف قرار داده‌ است.
برخورد پلیس با جرم مشهود
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی شامگاه شنبه در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران علی‌رغم همه توطئه‌ها و فتنه‌ها کشور آرامی است و البته دشمن هر روز یک توطئه و یک فتنه را برپا می‌کند و به‌نوعی دنبال اهداف خودش است، اما این توطئه‌ها به‌دلیل بصیرت بالای مردم ایران خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن عزت مردم که یکی از بالاترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و برگرفته از عاشورای حسینی است را هدف قرار داده‌است، افزود: دشمن در موضوعات مختلفی مانند مواد مخدر، سلاح و فتنه‌های دیگر علیه کشور ما فعالیت می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور عنوان کرد: دشمن یک فتنه ترکیبی را در سال گذشته به انقلاب اسلامی تحمیل کرد، اما مردم با وجود هجمه‌های فرهنگی، اقتصادی، فشار‌های سیاسی و تحریم‌های اقتصادی این فتنه‌ها را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه دشمن بالاترین مؤلفه قدرت ملی ما یعنی عفاف و حجاب را به‌عنوان فتنه جدیدی پس از حادثه سال گذشته تشدید کرده و آن را هدف قرار داده‌است، بیان کرد: وقتی مجموعه کشور برای مطالبه قانونی مردم به صحنه آمده‌اند مجموعه انتظامی نیز این موضوع را مانند سایر مطالبات مردم در دستور کار خود قرار داده‌است.

رضایی گفت: مجموعه انتظامی کشور به‌طور جد برای رعایت حقوق شهروندی مردم بر اساس قانون عمل می‌کند و پلیس مکلف است با هر جرم مشهودی برابر قانون برخورد و آن را مدیریت کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه لرستان استانی ولایی و انقلابی است که بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شهید را تقدیم کرده‌است، ابراز کرد: مگر می‌شود از این سرمایه بزرگ عبور کرد؟

رضایی با تأکید به اینکه ماه محرم یکی از فرصت‌های طلایی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، گفت: ان‌شاءالله که بتوانیم در کنار مردم انقلابی به وظیفه خود عمل کنیم.
https://jahannews.com/vdcdoo0jnyt0o56.2a2y.html
jahannews.com/vdcdoo0jnyt0o56.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *