سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

قلع و قمع باند ۱۳ نفره سارقان و مالخران

جمعه ۱۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 842923
فرمانده انتظامی اشتهارد گفت: اعضای باند ۱۳ نفره سرقت موتور سیکلت و تلفن همراه با اعتراف به ۳۵ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.
قلع و قمع باند ۱۳ نفره سارقان و مالخران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سرهنگ علی عزیزی اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های سریالی موتور سیکلت و تلفن همراه توسط اشخاص ناشناس در سطح شهر اشتهارد، رسیدگی به پرونده به پلیس آگاهی شهرستان محول شد.

وی افزود: در ادامه با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی اشتهارد دو نفر از سارقان دخیل در این سرقت‌ها شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به ۱۵ فقره سرقت موتورسیکلت و ۲۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه با همدستی سه نفر دیگر، اظهار داشت: سایر همدستان متهمان دستگیر شده نیز در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از دستگیری هشت مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده خبر داد و گفت: همه مالباختگان این پرونده نیز شناسایی و پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از سرقت‌های به وقوع پیوسته ناشی از کم توجهی و سهل انگاری شهروندان است، بنابراین می‌توان با اندکی توجه و به کارگیری نکات پیشگیری از سرقت، از رسیدن سارقان به اهدافشان جلوگیری کرد.
https://jahannews.com/vdcf00dcmw6dj1a.igiw.html
jahannews.com/vdcf00dcmw6dj1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *