چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۲
۸

هاشمی: خاتمی ناراحتی عصبی پیدا کرده/ لاریجانی: تمارض می‌کند

يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 838946
آقای خاتمی گفت، تحت‌تأثیر فشارهای کار و اعتراضات، ناراحتی عصبی پیدا کرده و به دستور اطبا به‌طور مرتب داروی آرام‌بخش مصرف می‌کند، اطبا گفته‌اند که اگر نکند ممکن است تبدیل به افسردگی شود.
هاشمی: خاتمی ناراحتی عصبی پیدا کرده/ لاریجانی: تمارض می‌کند
به گزارش جهان نيوز، فرهیختگان در گزارشی به بررسی کتاب تازه‌ انتشار یافته‌ مرحوم هاشمی از رخدادهای سال 1379 پرداخته است،  یکی از برجسته‌ترین و پرتکرارترین موارد مطرح‌شده، نقل‌قول‌هایی است که عموما تعریف و تمجید از خدمات آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و برکات دولت سازندگی و در عوض در نقد رئیس‌جمهور وقت، سیدمحمدخاتمی مطرح شده است. یک نمونه جالب اما به ادعای کسالت عصبی سیدمحمد خاتمی اشاره دارد که موارد پیش‌رو را ازجمله شاخص‌ترین آنهاست: 

* آقای حسن روحانی گفت، آقای علی یونسی وزیر اطلاعات که با او ملاقات کرده از خطر تعطیلی روزنامه‌ها اظهار ناراحتی کرده و گفته آقای سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور، مضطرب است. نزد او گریه کرده است (اول اردیبهشت). 

* آقای رضا امراللهی، رئیس دانشگاه خواجه‌نصیر آمد برای افتتاح کنگره هماهنگی دانشگاه و صنعت دعوت کرد و گفت، وضع روحی آقای سیدمحمد خاتمی، رئیس‌جمهور خراب است و از من خواست که احوالپرسی کنم (19 اردیبهشت). 

 * «آقای خاتمی گفت، تحت‌تأثیر فشارهای کار و اعتراضات، ناراحتی عصبی پیدا کرده و به دستور اطبا به‌طور مرتب داروی آرام‌بخش مصرف می‌کند، اطبا گفته‌اند که اگر نکند ممکن است تبدیل به افسردگی شود.» (14 اردیبهشت)

* هاشمی اما در 21 اردیبهشت روایتی به نقل از علی لاریجانی آورده که ادعای کسالت عصبی خاتمی را تمارض می‌داند و می‌نویسد:  آقای لاریجانی احتمال می‌دهد که ادعای کسالت عصبی آقای خاتمی تمارض باشد و گفت بعد از این جلسه متشنج دولت، صحبت از کنار رفتن آقای [‌عطاء‌الله‌] مهاجرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جدی شده و معتقد است آقای خاتمی توان مدیریت کلان ندارد.
https://jahannews.com/vdcfjcdcvw6dm1a.igiw.html
jahannews.com/vdcfjcdcvw6dm1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رفسنجانی پدر معنوی خاتمی . ست
علی اصغر چراغچی -جانباز
Iran, Islamic Republic of
چرا دچار بیماری عصبی شده و چه کسی عامل بیماری او بوده؟.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
با نتیجه نگرفتن از فتنه های 78، 88، 98 , 1401 برای براندازی نظام، عصبی شدند
Iran, Islamic Republic of
عموما" افرادی دچار بیماریهای عصبلی می شوند که اعتقادات مذهبی ضعیفی دارند .
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
19/58 روحانی واصلاح طلبان بپرسی میگن احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
شما که جانباز محترمی هستی باید خبر داشته باشی که اون سالها تندروهای مشارکت و رادیکال‌های اصلاحات چه فشاری بر خاتمی وارد می‌کردند تا علیه حاکمیت و ولی نعمت خود شورش کنه
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
کاشکی به قسمت های دیگر کتاب هم اشاره می شود؟