يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پدر قاتل پسر شیشه ای شد

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 837717
رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که پسر خود را به علت اعتیاد به شیشه و اذیت و آزار خانواده به قتل رسانده بود.
پدر قاتل پسر شیشه ای شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت جوان ۲۵ ساله‌ای به علت سقوط از بلندی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این حادثه اتفاقی نبوده و جوان فوت شده به پایین پرتاب شده که کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود به پدر ۵۷ ساله مقتول مشکوک شده و او را مورد بازجویی‌های تخصصی قرار دادند.

کرمی افزود: پدر مقتول در بازجویی‌های صورت گرفته به قتل پسرش اعتراف و انگیزه اش را از این کار اعتیاد فرزندش به شیشه و اذیت و آزار خانواده و تهدید آن‌ها با چاقو عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه عنوان کرد: فرد قاتل در اظهارات خود عنوان کرد روز حادثه پس از درگیری لفظی که بین او و پسرش ایجاد شده، هنگامی که پسرش به بالای پشت بام رفته و لبه دیوار پشت بام نشسته، ضربه‌ای به سینه او وارد کرده که منجر به سقوط و در نهایت فوتش شده است.

وی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد .
https://jahannews.com/vdca60na049ne01.k5k4.html
jahannews.com/vdca60na049ne01.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *