دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۲

جمع آوری کافه‌های شهرک اکباتان

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 837592
حکم اجراشده شامل هشت کافه متخلف به نام های کارون، مازو، طهران، دوراک، رادین،خط سیاه،گودار و بنتی در شهرک اکباتان بوده است.
جمع آوری کافه‌های شهرک اکباتان
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵ اعلام کرد: صبح روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ، سازه های غیر مجاز واقع در مشاعات بازارچه ای واقع در شهرک اکباتان جمع آوری شد.

روح اله حیدرزاده شهردارناحیه۶ در این زمینه خبرداد: این اقدام بر اساس حکم دادستانی و با توجه به درخواست مکرر اهالی و ساکنین بلوکهای اطراف بازارچه و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان و با هماهنگی یگان حفاظت، کلانتری۱۳۵ آزادی و ارگان‌های اجرایی و امدادی صورت پذیرفت.

حیدرزاده در همین راستا توضیح داد: این سازه ها، حدود هشت سال پیش به صورت غیر فنی و غیرمجاز، با کاربری کافه ساخته شده بود و با توجه به عدم رعایت موارد فنی و ایمنی، به سازه هایی نا امن با ریسک مخاطرات بالا تبدیل گشته و علاوه بر این با ایجاد آلودگی های صوتی و محیطی بویژه در شب، باعث سلب آسایش شهروندان و اهالی اکباتان شده بود.

بر اساس همین گزارش، حکم اجراشده شامل هشت کافه متخلف به نام های کارون، مازو، طهران، دوراک، رادین،خط سیاه،گودار و بنتی در شهرک اکباتان بوده است.
 
https://jahannews.com/vdcb9zbw5rhbfsp.uiur.html
jahannews.com/vdcb9zbw5rhbfsp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در این روزها که مشکلات اقصادی پدر ملت را دراورده بیکار کردن یه عده درست نیست
Iran, Islamic Republic of
کافه ها متاسفانه تبدیل به مکان‌های ابتذال شده‌اند، .