شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۲

مشکلات خرید از گوگل پلی و راه حل آن

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب: 835253
مشکلات خرید از گوگل پلی و راه حل آن
گوگل پلی، مرجع دانلود اپلیکیشن‌ها و بازی‌های دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید که کاربران سیستم عامل اندروید با آن بسیار سر و کار دارند.

اگر‌چه تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موجود در این فروشگاه به ‌صورت کاملا رایگان قابل دانلود است، برای استفاده از برخی از این‌ها که به نام اپلیکیشن‌های پرمیوم یا پولی نیز شناخته می‌شود، می‌بایست هزینه‌ای را پرداخت کرد.

همچنین برخی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها، امکانات پرمیوم خود را به‌صورت خرید درون‌برنامه‌ای به کاربران ارائه می‌دهند.

امروز قصد داریم تا همه چیز در مورد خرید از فروشگاه گوگل پلی را با یکدیگر بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

محصولات گوگل پلی

فروشگاه Google play به‌عنوان منبع اصلی و مطمئن اپلیکیشن و بازی‌های اندرویدی محسوب می‌شود. برخی از انواع محصولات گوگل پلی عبارت‌اند از:
  • : پلی‌استور دسترسی به هزاران اپلیکیشن موبایل را برای کاربران اندروید فراهم می‌کند. از جمله اپلیکیشن‌های موجود در این سرویس می‌شود‌ به شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای شخصی، سلامت و ابزارهای کسب‌و‌کار اشاره کرد.

    : پلی استور، مجموعه‌ای بزرگ از کتب الکترونیکی برای دستگاه‌های مختلف اندرویدی عرضه کرده است. همچنین کتاب‌های صوتی نیز از این فروشگاه قابل خریداری هستند.

    فیلم‌ها و سریال‌ها: کاربران Google play می‌توانند به جدیدترین فیلم‌های هالیوودی، سریال‌های تلویزیونی و انحصاری گوگل دسترسی داشته باشند.

    : پلی‌استور مجموعه‌ای عظیم از آهنگ‌های موجود در سراسر جهان را به کاربران ارائه می‌دهد. امکان خرید آهنگ و ایجاد پلی لیست نیز وجود دارد.

    مجموعه خدمات ابری: فروشگاه گوگل، از دیگر محصولات این شرکت از جمله Google Drive ، Google Photos و Google Calendar پشتیبانی می‌کند.

مزایای خرید اپلیکیشن از گوگل پلی

خرید اپلیکیشن و بازی‌ها از Google play برخی مزایا و امتیازات زیر را داراست:
  • استفاده از امکانات ویژه : گوگل پلی دسترسی به هزاران برنامه رایگان و پولی را برای کاربران اندرویدی فراهم کرده است. می‌توانید با خرید اپلیکیشن و برنامه‌های مورد علاقه خود از فروشگاه گوگل، از امکانات اضافی آنها بهره‌مند شوید.

    محافظت از اطلاعات شما: خرید اپلیکیشن و بازی‌ها به واسطه کانال‌های رسمی و امنی که در Google play وجود دارد، صورت می‌گیرد و به‌همین دلیل این خرید‌ها به‌صورت ایمن و محافظت‌شده انجام می‌شوند.
    سیاست بازپرداخت: اگر شما از اپلیکیشن یا بازی خریداری‌شده راضی نبودید، می‌توانید در مدت‌زمان مشخص‌شده به‌صورت رایگان درخواست بازپرداخت وجه ثبت کرده و پس از مدت کوتاهی وجه دریافت کنید.
    حمایت از توسعه‌دهندگان: با خرید اپلکیشن‌ها از فروشگاه پلی استور، نه‌تنها نسخه اصلی و اورجینال اپلیکیشن یا بازی مد نظر خود را تهیه کرده‌اید، بلکه از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن مورد‌ علاقه خود نیز حمایت کرده‌اید.

خرید درون برنامه‌ای

رایگان‌بودن یک اپلیکیشن برای دانلود به معنای رایگان‌بودن تمام امکانات آن اپلیکیشن یا بازی نیست. بسیاری از برنامه‌های موجود در فروشگاه‌‌هایی مانند اپ‌استور برای کاربران iOS و فروشگاه پلی‌استور برای کاربران دستگاه‌های تحت اندروید، دارای خریدهای درون‌برنامه‌ای هستند.
نوع امکانات ارائه‌شده در این نرم‌افزارها، به دسته‌بندی نرم‌افزار‌ها و کاربرد آن‌ها بستگی دارد.
برخی از کالاهای دیجیتالی و خدمات قابل خرید نرم‌افزارها عبارت‌اند از:
  • قابلیت دانلود: برخی از اپلکیشن‌ها همانند یوتیوب برای اضافه کردن قابلیت دانلود محتواهایی مانند موسیقی و ویدئو، نیاز به خرید اشتراک ماهانه دارند.
  • خرید اشتراک خدمات استریم: امکان استفاده از خدمات استریم آنلاین شبکه‌های تلویزیونی و ایستگاه‌های رادیویی در برخی از اپلیکیشن‌ها وجود دارد. این قابلیت‌ها تنها با پرداخت هزینه قابل دسترسی هستند.
  • امکانات اضافی بازی‌ها: خرید انواع قابلیت‌ها در نرم‌افزارهای بازی، مانند: قدرت یا سرعت بیشتر یا انواع کالای دیجیتال درون بازی مانند: سکه‌ مجازی، اسلحه، فشنگ و خودرو و لباس
 

مشهورترین بازی‌ها با امکان خرید درون‌ بازی

  • امروزه اکثر بازی‌های آنلاین، با خرید‌های درون برنامه‌ای تعبیه‌شده، عرضه می‌شوند. برخی از محبوب‌ترین بازی‌ها با امکان خرید درون برنامه‌ای عبارت‌اند از:
    Clash Royale
    Candy Crush Saga
    Clash of Clans
    Pubg Mobile
    Call of duty mobile
    Apex legends mobile
    Diablo immortal

روش‌های خرید از فروشگاه گوگل پلی

افراد می‌توانند از طریق روش‌های مختلفی همچون استفاده از گیفت کارت گوگل پلی‌، ویزا کارت‌ و مستر کارت‌ آن‌ها را خریداری کنند.
در ادامه به بررسی این روش‌ها و مزایا و معایب آن‌ها پرداخته‌ایم:
  • خرید با گیفت کارت گوگل پلی: گیفت کارت یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای خرید از فروشگاه پلی محسوب می‌شود. اما متاسفانه چندی است که به دلیل تحریم ها و قوانین سخت گیرانه گوگل، امکان استفاده از آن بسیار سخت است و ممکن است نتوانید از آن به راحتی استفاده کنید.
شایان ذکر است که در گذشته، بدون هیچ مشکلی می‌توانستیم از گیفت‌کارت گوگل برای خرید اپلکیشن‌ها یا خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده کنیم. اما متاسفانه به‌دلیل تحریم‌ها، استفاده از این روش با محدودیت‌هایی رو‌به‌رو شده‌است.
  • خرید با گیفت کارت مستر‌کارت و ویزا کارت: روش بدون دردسری دیگری وجود دارد و آن استفاده از گیفت کارت های مسترکارت می باشد. این گیفت کارت ها مانند حساب های بانکی بین المللی دارای شماره کارت ، تاریخ انقضا و cvv هستند.
با اتصال این کارت‌ها به حساب Google play، شما قادر خواهید بود از اعتباری که در کارت دارید، برای خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها استفاده کنید.

آموزش استفاده از گیفت کارت ویزا‌کارت و مستر‌کارت در گوگل پلی

برای خرید از گوگل پلی با استفاده از مستر‌کارت یا ویزا‌کارت، ابتدا باید فروشگاه پلی را در دستگاه خود نصب کنید و به اینترنت متصل شوید.

سپس مراحل زیر را دنبال کنید:
  • وارد بخش فروشگاه گوگل پلی شوید.

    برنامه‌ها، بازی‌ها و محصولات دیگری که می‌خواهید خریداری کنید را انتخاب کنید.

    وارد صفحه محصول شوید و بر روی گزینه purchase کلیک کنید.

    شماره ویزا‌کارت یا مستر‌کارت، اطلاعات تماس و آدرس را وارد کنید و دکمه پرداخت را بزنید.

    پس از اتمام پرداخت، شما به‌عنوان خریدار به صفحه محصول باز خواهید گشت و می‌توانید برنامه مد نظر را نصب کرده و از آن استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که ویزا‌کارت و مستر‌کارت، باید دارای موجودی کافی باشند تا بتوانید برنامه یا محصول مورد نظر را خریداری کنید. اطمینان حاصل کنید که این کارت‌ها فعال شده‌اند و برای پرداخت اینترنتی قابل استفاده هستند.

جمع‌بندی
گوگل پلی (Google Play)، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های توزیع محصولات مرتبط به سیستم‌عامل اندروید است که امکان خرید و دانلود برنامه‌ها، بازی‌ها، موسیقی‌ها و فیلم‌ها را فراهم می‌کند.

خرید و دانلود برنامه‌ها و بازی‌های پرداختی از گوگل پلی برای کاربران اندروید یک فرآیند ساده و منظم است و با انتخاب روش پرداختی مناسب، می‌توانید نسخه کامل و پشتیبانی‌شده  اپلیکیشن یا بازی مورد‌ علاقه خود را در دستگاه خود خریداری و نصب کنید.

موبوگیفت سایت اینترنتی معتبر خرید گیفت‌کارت به‌ صورت آنلاین با تحویل سریع است. شما می‌توانید گیفت کارت‌های ویزا‌کارت و مستر‌کارت را از فروشگاه موبوگیفت تهیه‌کرده و از خرید اپلیکیشن یا بازی مورد‌ علاقه خود لذت ببرید.
https://jahannews.com/vdcdkk0jsyt0sx6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdkk0jsyt0sx6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس
Iran, Islamic Republic of
ممنون از جهان نیوز بابت این مطلب مفید.
لطفا از این مقاله ها بیشتر بزارید
حسین
Iran, Islamic Republic of
بسیار ممنون بابت این محتوای کاربردی