چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۲
۵
گزارش فاکس نیوز از موضوعی تکان دهنده؛

تلاش سازمان ملل برای قانونی کردن روابط جنسی با کودکان!/ جلوه‌ی حقیقت متعفن «آزادی» در غرب؛ این بار با عادی‌سازی پدوفیلی!

چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 834992
فاکس نیوز در مطلبی به بررسی گزارش تکان دهنده‌‌ای که توسط کارشناسان بین‌المللی حقوق و با حمایت سازمان ملل منتشر شده پرداخته و آن را تلاشی برای عادی‌سازی روابط جنسی با کودکان دانسته است.
به گزارش جهان نيوز، فاکس نیوز در مطلبی به بررسی گزارش تکان دهنده‌‌ای که توسط کارشناسان بین‌المللی حقوق و با حمایت سازمان ملل منتشر شده پرداخته و آن را تلاشی برای عادی‌سازی روابط جنسی با کودکان دانسته است!
 
 
بر اساس گزارش رجانیوز، در بخشی از گزارش مرتبط با سازمان ملل که توسط کمیسیون بین‌المللی حقوقدانان مستقر در ژنو در ماه مارس به مناسبت روز جهانی زن و با کمک UNAIDS و دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نوشته شده آمده است: «روابط جنسی افراد زیر سن قانونی مجاز، ممکن است در واقع توافقی باشد، اگرچه در قانون نباشد». 
 
در ادامه این گزارش آمده است: «در این زمین باید قوانین کیفری به گونه‌ای اجرا شود که بازتاب دهنده حقوق و همچنین ظرفیت افراد زیر ۱۸ سال برای تصمیم‌گیری درباره امور جنسی باشد.»
 
به گفته فاکس نیوز اگر چه این گزارش صراحتا خواستار جرم‌زدایی رابطه جنسی بین بزرگسالان و کودکان نشده است اما بر این باور است کودکان ظرفیت و همچنین حق قانونی تصمیم‌گیری در این زمینه را دارا هستند. 
 
 
به نظر می‌رسد توصیه‌های غیرقابل تصور این گروه از حقوق‌دانان، در راستای عادی‌سازی پدوفیلی در جهان است. این امر واکنش‌های تندی را در شبکه‌های اجتماعی سراسر جهان به دنبال داشته است که در این بین فاکس نیوز در گزارش خود به برخی از این واکنش‌ها اشاره کرده است.
 
یکی از کاربران فعال حوزه رسانه در واکنش به این موضوع در توئیتر خود نوشت: «از نظر سازمان ملل کودکان ممکن است از برقراری رابطه جنسی با بزرگسالان رضایت اشته باشند. این برنامه همیشگی این سازمان بوده است».
 
«تئو فلوری» ستاره هاکی کانادا و قهرمان سابق المپیک نیز در توئیتر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و عنوان کرد: «سازمان ملل مملو از پدوفیل‌هاست!»
 
 
«میشل اوریارو» فعال در زمینه حقوق زنان نیز در توئیتی با شیطانی خواندن این مطلب نوشت: «این گزارش شرم‌آور سازمان ملل، به دنبال جرم زدایی از رابطه جنسی حتی بین کودکان و بزرگسالان است.»
 
وی در ادامه اشاره می‌کند سازمان ملل با انتشار این مطلب در روز جهانی زن موفق شد احساسات زنان سراسر جهان را  شعله‌ور کند.
 
فاکس نیوز همچنین در گزارش خود به تاثیرات چنین رویکردهای حقوقی سازمان ملل در تحولات اخیر ایالات متحده و همچنین سراسر جهان اشاره می‌کند و در ادامه از افراد صاحب قدرت در جهان می‌گوید که به دنبال شکستن سنت‌ها، محدودیت‌های قانونی و تابوهای فرهنگی هستند و یکی از مهم‌ترین اهداف آنان عادی سازی روابط جنسی کودکان است.
 
در این خصوص به پرونده تکان‌دهنده فردی به نام «جفری اپستین» اشاره می‌کند که به دلیل اداره یک شبکه جهانی فحشا، محکوم شده است. شبکه‌ای که او در آن دختران زیر سن قانونی را در اختیار افراد دارای ثروت و قدرت در سراسر جهان قرار میداده است.
 
این گزارش در پایان با اشاره به رشد چشمگیر و ناگهانی افراد تراجنسیتی و عادی‌سازی فرهنگ تراجنسیتی، آن را نمونه‌ای از فعالیت این سازمان و حقوقدانان مرتبط با آن می‌داند که به فرهنگ عامه تحمیل شده و در سیستم آموزشی مدارس در حال تقویت شدن است. مسئله‌ای که تمام پیشینه تاریخی شناخته شده را به چالش می‌کشد.
https://jahannews.com/vdcco0q4i2bq1o8.ala2.html
jahannews.com/vdcco0q4i2bq1o8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
و شعار زن ، زندگی ، آزادی شروع حرکت به همین سمت زندگی غربی ست
United States
....
United Kingdom
پناه بر خدا
خدا ریشه شان را بخشکاند ..
Iran, Islamic Republic of
این هم کرامت انسانی. مدافعان زن زندگی و آزادی!!!
Iran, Islamic Republic of
این همان جاهلیت مدرن است که در فرهنگ الحادی غرب ظاهر شده و با دیکتاتوری رسانه ای و تبلیغی و عملیات روانی میخواهند به همه دنیا تحمیل کنند ..