جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۳

فتح‌الله‌زاده برای بازگرداندن ۵ میلیارد مهلت خواست

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 834111
مدیرعامل باشگاه استقلال پذیرفت که چک 5 میلیارد تومان دو بار پرداخت شده و برای بازگرداندن این پول تا 31 فروردین درخواست مهلت کرد.
فتح‌الله‌زاده برای بازگرداندن ۵ میلیارد مهلت خواست
به گزارش جهان نيوز، در مناظره برنامه فوتبال برتر که هفته گذشته بین علی‌ فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال و قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد. قربان‌زاده مدعی شد که مدیرعامل باشگاه استقلال وجه چک‌هایی به مبلغ 5 میلیارد تومان را دو بار از باشگاه دریافت کرده است.

در آن برنامه فتح‌الله‌زاده این موضوع را نپذیرفت، اما امروز اعلام شده که او قبول کرده این پول دوبار پرداخت شده اما این کار را صاحبان چک کرده اند نه او، از سویی دیگر علی فتح‌الله‌زاده از سازمان خصوصی‌سازی تا روز 31 فروردین مهلت خواست تا 5 میلیارد تومان را به باشگاه برگرداند!

امروز نیز سازمان خصوصی‌سازی بیانیه جدیدی دیگری علیه مدیرعامل استقلال صادر و اعلام کرد  230 هزار یورو بدون سند مالی به فتح‌الله‌زاده پرداخت شده است.
https://jahannews.com/vdcfyjdcyw6dmya.igiw.html
jahannews.com/vdcfyjdcyw6dmya.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مظلوم مردمی که برای صدمیلیون وام ودیعه مسکن چه مصیبتها که نمیبینن
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه کسانی را که پول نداشته بیت المال را مفتی مفتی خرج فوتبال مسخره و بی فایده ای میکنند تا خروجیش امثال علی کریمی بی غیرت و امثال او باشند که حتی در مسابقات رسمی خواندن سرود ملی کشور را هم کسر شأن خود بدانند! .
Iran, Islamic Republic of
الهی امین