پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

روستایی که ساکنانش یک کلیه دارند

شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 833812
دلالان روستاییان را متقاعد کردند در بدن آن‌ها ثروتی وجود دارد که آن‌ها را از گرسنگی و نیاز غنی می‌کند و کلیه‌ها دوباره رشد می‌کنند!
روستایی که ساکنانش یک کلیه دارند
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: تعجب نکنید، پای یک موضوع ژنتیکی در میان نیست؛ پای طمع و دروغ در میان است. ماجرا از این قرار است که در بسیاری از روستا‌ها و مناطق دورافتاده کشور نپال هنوز هم افراد به نحوی از فناوری دور هستند، مثل روستای هوکسه که دلالان روستاییان را متقاعد کردند در بدن آن‌ها ثروتی وجود دارد که آن‌ها را از گرسنگی و نیاز غنی می‌کند و کلیه‌ها دوباره رشد می‌کنند!

هوکسه، روستایی کوچک واقع در شرق کاتماندو، پایتخت کشور نپال است که به خانه‌های خشتی موجود در آن معروف است. از ۷۵ خانواده این روستا، حداقل یکی از اعضای خانواده یکی از کلیه‌های خود را فروخته است. کلاهبرداران کلیه‌های این روستاییان را در ازای ۲۲۰ دلار از آن‌ها سرقت می‌کردند و به قیمت گزاف ۹۰۰۰ دلار به گیرندگان دیگر می‌فروختند.

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdccs1q4i2bq148.ala2.html
jahannews.com/vdccs1q4i2bq148.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *