شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

توضیحات رئیس سازمان محیط زیست درباره پیروز

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 830668
رئیس سازمان محیط زیست گفت: پدر و مادر پیروز از همان ابتدا در وضعیتی بودند که از قاچاقچیان گرفته شدند و در وضعیت جسمی مناسبی نبودند.
توضیحات رئیس سازمان محیط زیست درباره پیروز
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، رئیس سازمان محیط زیست گفت: پدر و مادر پیروز از همان ابتدا در وضعیتی بودند که از قاچاقچیان گرفته شدند و در وضعیت جسمی مناسبی نبودند. از سوی دیگر زادو ولد یوز‌ها به صورت طبیعی هم سختی‌های زیادی دارد، اما با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و از کارشناسان داخلی اتفاق افتاد و از همین پدر و مادر کم بنیه سه توله یوز به دنیا آمد.

علی سلاجقه افزود: به دلیل انجام فرآیند سزارین و دخالت انسان و عدم حمایت مادر از توله یوز‌ها سبب شد که آن‌ها در این شرایط مصنوعی زندگی کنند، اما از تمام شرایط و از تمام ظرفیت‌های سازمان استفاده شد. با توجه به رویه امید که در مردم ایجاد شد ما از تمام ظرفیت‌های داخلی استفاده کردیم تا به نحو مطلوب رشد کند.

این برای ما یک فرآیند آزمایشگاهی بود که در کشور اتفاق افتاد، اما پیروز با مسائل متعددی از یبوست مسائل گوارشی درگیر بود، اما مرتب هم تحت نظر بهترین پزشکان و کارشناسان بود.
https://jahannews.com/vdciquavvt1apq2.cbct.html
jahannews.com/vdciquavvt1apq2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *