پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

فتاح: ۲۲ هزار فقره زمین را رایگان به مردم دادیم

چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 829190
رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اسناد علوی تحویل‌شده به مردم گفت: این اسناد زمین‌هایی بوده‌اند که پهلوی به زور از مردم غصب کرده و آن‌ها را به نام خود زده بود.
فتاح: ۲۲ هزار فقره زمین را رایگان به مردم دادیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، پرویز فتاح در آیین بهره‌برداری از ۷۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در بنیاد مستضعفان، اظهار کرد: اهتمام خوبی برای افتتاح پروژه‌های محرومان وجود دارد که البته همکاری‌های بسیار مطلوبی با دولت مردمی داشته‌ایم. این همکاری‌ها در دولت قبل نیز وجود داشت، اما استانداران این دولت به ما کمک‌های بیشتری کردند.

وی افزود: دو هفته گذشته در رشت ۲۲ هزار اسناد علوی را به صورت رایگان به مردم اعطا کردیم که ارزش تقریبی آن‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومان بود. اسناد علوی تحویل‌شده به مردم به ۱۳۵ هزار فقره می‌رسد. این اسناد زمین‌هایی بوده اند که پهلوی به زور از مردم غصب کرده بود و سند‌های این زمین‌های زراعی، کشاورزی و مسکونی را به نام خود زده بود، اما ما این اسناد را به مردم واگذار کردیم.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: در طرح مسکن ملی هزار هکتار رایگان زمین در اختیار قرار دادیم که ارزش این نیز چند برابر ۷۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی است.

فتاح افزود: همچنین ۲ هزار میلیارد تومان وام اشتغالزایی به محرومان اعطا کردیم.

وی درباره همکاری بنیاد مستضعفان با نهاد‌های حمایتی نیز گفت: با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی همکاری‌های بسیار تنگاتنگی داریم و این هم‌افزایی‌ها در حال انجام است و هیچ موازی‌کاری وجود ندارد.

فتاح همچنین با اشاره به آغاز طرح مولدسازی در کشور گفت: ما این رویه را در بنیاد دنبال کرده‌ایم. رویه بسیار مطلوبی است، به‌طوری‌که اموال متروکه را به مولدسازی می‌رسانیم و به دنبال آن تولید و اشتغال صورت می‌گیرد و حتی حاضر هستیم در این باره نیز به دولت کمک کنیم.
https://jahannews.com/vdcgyy97zak9xq4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyy97zak9xq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *