دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

اطاعت از ولایت تنها مسیر کسب افتخار است

سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۲۳
کد مطلب: 818884
شهید کامران افصحى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اى امت دلاور و مسلمان بدانید که تنها راهى که می‌تواند برایتان افتخار جاودان به‌جای گذارد اطاعت مطلق از ولایت فقیه است».
تنها مسیر کسب افتخار چه مسیری است؟
به گزارش  جهان نيوز به نقل از فارس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
 
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید کامران افصحى

«ما از خدائیم و به سوى او بازگشت می‌گردیم

سلام بر انبیاء، سلام بر اوصیاء، سلام بر مهدى رهایی‌بخش محرومان، سلام بر امام خمینى پدر دلسوز مظلومان، سلام بر شهیدان ادامه‌دهندگان راه حسین (ع)، سلام بر پدر و مادر مهربانم که عمرى برایم زحمت کشیدند و مرا نیکو تربیت کردند.

سلام بر مادر مهربانم که برایم زحمت‌ها کشیده و پدر عزیزم! پدرم؛ تو میدانى خون شهید درخت تنومند اسلام را آبیارى مى کند و من هم می‌خواهم اگر خداى متعال قبول کند خون خود را به پاى این درخت که می‌رود جهان‌گیر شود بریزم.

سلام بر دوستان گرامی‌ام که براى من مانند برادر بودند از آن‌ها می‌خواهم بعد از شهادتم قدمى جز در راه خدا برندارند و همیشه حرف امام را گوش کنند و بدان عمل نمایند.

اما وصیتم به مردم! سلام بر مردم همیشه در صحنه، خنثی‌کننده نیرنگ منافقان، اى امت دلاور و مسلمان بدانید تنها راهى که می‌تواند برایتان افتخار جاودان به جاى گذارد اطاعت مطلق از ولایت فقیه است.

سلام بر تمام یاران امام! سلام بر برادران سپاه و بسیج و جهادگران که هدفى جز الله ندارند. برادران پاسدار! سفارشم به شما این است که شبانه‌روز علم و معرفت کسب کنید تا بتوانید پیام ما را به جهانیان برسانید و در حکومت اسلامى حضرت مهدى (عج) نقش مهمى داشته باشید، اسلحه خونینم را از زمین بردارید و تا پیروزى نهایى فداکارى کنید؛ و حال که به جبهه می‌روم و سینه دشمن را نشانه می‌روم نه به خاطر کینه و خصم بلکه براى احیاى اسلام و صدور انقلابم است و از خدا می‌خواهم مرا یارى دهد؛ و چه زیباست نمازى که در آخرین لحظات زندگى زیر آتش شدید دشمن براى رضایت هر چه بیشتر پروردگار به جا آورده شود، راستی اگر موفق به زیارت کربلا شدید به جاى من هم زیارت کنید.»
https://jahannews.com/vdcevv8vejh8zvi.b9bj.html
jahannews.com/vdcevv8vejh8zvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *