دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۲

ماجرای دستخط شهید طهرانی مقدم که کار اسرائیل را ساخت

شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 818680
نقطه‌زنی موشک‌ها ثمره تلاش حسن طهرانی‌مقدم است. حضرت آقا این درخواست را از حسن طهرانی مقدم مطرح کردند و ایشان به خوبی به آن عمل کردند.
دستخط حاج حسن کار اسرائیل را ساخت
به گزارش جهان نيوز، آقای محمد زارع از دوستان و همرزمان شهید طهرانی مقدم در حوزه موشکی می گوید:

حسن طهرانی‌مقدم از ابتدا بر خودکفا شدن در حوزه علمی و به‌کارگیری موشک تاکید داشت. فرماندهی و هدایت ایشان در امور موشکی یک هدایت الهی بود.

نقطه‌زنی موشک‌ها ثمره تلاش حسن طهرانی‌مقدم است. حضرت آقا این درخواست را از حسن طهرانی مقدم مطرح کردند و ایشان به خوبی به آن عمل کردند.

در جریان جنگ 22 روزه تمامی کشورهای دنیا از رژیم صهیونیستی پشتیبانی کردند و اسرائیل حملات خود علیه نوار غزه را تشدید کرد. از آن جایی که امکان پشتیبانی تجهیزاتی از جبهه مقاومت در این منطقه وجود نداشت، در هفته آخر نبرد دستخطی از شهید طهرانی مقدم به نیروهای مقاومت در فلسطین رسید که همان دستورالعمل ساخت راکت‌ها و موشک‌هایی بود که بر سر اشغالگران صهیونیست فرود آمد.

امروز توانمندی جبهه مقاومت به جایی رسیده که خود دشمن اعتراف می‌کند که اگر بخواهد با حزب‌الله درگیر شود، حزب‌الله توانایی آن را دارد که روزانه صدها فروند موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کند. هر جنگی با حزب‌الله آغاز شود، منجر به نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود. این دستاوردها نتیجه تلاش شهیدان قاسم سلیمانی و حسن طهرانی‌مقدم و یاران آن‌هاست.
https://jahannews.com/vdcivvavut1azq2.cbct.html
jahannews.com/vdcivvavut1azq2.cbct.html
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روحشان شاد و پاسداشت این عزیزان.
اقبال مهدوی
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میکنم :
روی تمام موشک ها برای گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد وخاطره این شهید عزیز جمله ای کوتاه یا امضاء او را حک کنیم