شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

طعنه ۲ مداح به اجتماع ضدایرانی برلین

يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 816377
امیر عباسی و حسین طاهری ۲ تن از مداحان کشورمان، به تجمع افراد ضدانقلاب در شهر برلین واکنش نشان دادند.
طعنه ۲ مداح به اجتماع ضدایرانی برلین
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، روز گذشته و بعد از تبلیغات فراوان در کشورهای غربی، تجمع ضدانقلاب‌ها در شهر برلین برگزار شد و در حالی که با اتوبوس و مشوق‌های بسیار تلاش کردند تا افراد را از شهرها و کشورهای مختلف به برلین بیاورند و حتی از اتباع دیگر کشورها هم استفاده کردند، به گفته رسانه‌هایشان حدود ۵۰ هزار نفر شرکت کردند. امیر عباسی و حسین طاهری ۲ تن از مداحان کشورمان به این تجمع واکنش نشان دادند.

امیر عباسی: به اندازه جمعیت یک شب مسجد ارک هم نشد
پیشاپیش بابت قیاس لشکر حق و باطل عذر می‌خواهم؛ ولی یک هفته به هر دری زدند، اتوبوس و قطار رایگان گذاشتند، کیک و ساندیس و ... آخرش هم به اندازه جمعیت یک شب مسجد ارک هم نشد.
 

حسین طاهری: جمعیت یک اجتماع سلام فرمانده ما ۱۲۰ هزار نفر بود
این بود شنبه تاریخی برلین؟! خسته نباشید! جمعیت یک اجتماع سلام فرمانده ما یک استادیوم ۱۲۰ هزار نفری آزادی بود! و البته چون جا نبود خیلی‌ها برگشتند؛ ۲۲ بهمن و روز قدس و…هم که گفتن نداره! بعد شما با‌ حمایت تمام رسانه‌های دنیا… کلاً شدین۵۰ هزار نفر؟! نکشین ما را با این شنبه‌های تاریخی...
 
https://jahannews.com/vdcjameoauqevtz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjameoauqevtz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لَا يُقَاتِلُونَكُمْ جَمِيعًا إِلَّا فِي قُرًى مُحَصَّنَةٍ أَوْ مِنْ وَرَاءِ جُدُرٍ ۚ بَأْسُهُمْ بَيْنَهُمْ شَدِيدٌ ۚ تَحْسَبُهُمْ جَمِيعًا وَقُلُوبُهُمْ شَتَّىٰ ۚ ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا يَعْقِلُونَ

سوره مبارک حشر آیه 14


همه آنان (یهودیان، کافران اهل کتاب و منافقان) [به صورت متحد و یک پارچه] با شما نمی جنگند مگر در آبادی هایی که دارای حصار و قلعه و دژ هستند، یا از پشت دیوارها، دلاوری آنان میان خودشان شدید است [ولی از رویارویی با شما می ترسند]، آنان را متحد و هم دست می پنداری در حالی که دل هایشان پراکنده است؛ زیرا آنان گروهی هستند که تعقّل نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت.