يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱

عسل لامبورگینی هم رسید!

شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 816209
وقتی نام لامبورگینی به گوشمان می‌خورد، بی اختیار به یاد سوپر اتومبیل‌های فوق‌العاده سریع و قدرتمند می‌افتیم اما این شرکت ایتالیایی در بازار لوازم جانبی نیز حضور دارد و از انواع کیف و پوشاک گرفته تا عطر و جاکلیدی برای مشتریان خاص‌پسند خود تولید می‌کند.
عسل لامبورگینی هم رسید!
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه خراسان، بعد از کالباس فولکس واگن و بستنی پورشه، عسل لامبورگینی هم رسید! وقتی نام لامبورگینی به گوشمان می‌خورد، بی اختیار به یاد سوپر اتومبیل‌های فوق‌العاده سریع و قدرتمند می‌افتیم اما این شرکت ایتالیایی در بازار لوازم جانبی نیز حضور دارد و از انواع کیف و پوشاک گرفته تا عطر و جاکلیدی برای مشتریان خاص‌پسند خود تولید می‌کند.

حتما تعجب خواهید کرد وقتی بدانید این شرکت به پرورش زنبور و تولید عسل هم می‌پردازد، اما ظاهرا در هلدینگ فولکس واگن این ماجرا در حال تبدیل شدن به امری رایج است، چرا که شرکت مادر در کنار تولید خودرو به عرضه سوسیس می‌پردازد و پورشه نیز چندی پیش از عرضه محدود بستنی با برند خود خبر داد.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 
https://jahannews.com/vdcdz90jnyt0fx6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdz90jnyt0fx6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شرکتها و غولهای صنعتی اروپایی الآن دیگه باید برن تو کار تولید ذغال !!!!!!!