يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

باهنر: اربعین نشان داد ما مرد ایستادن هستیم

سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 812176
پیاده روی اربعین حسینی قدرت شیعه را نشان می‌دهد و این پیام را برای دشمنان دارد که ما مرد ایستادن هستیم.
باهنر: اربعین نشان داد ما مرد ایستادن هستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از بسیج، محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه اربعین حسینی، گفت: ایام سوگواری امام حسین (ع) را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های شهدا، ملت بزرگ ایران و جامعه خدوم بسیج، این شجره طیبه در انقلاب اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام "اجتماع اربعین حسینی" را خاری بر چشم دشمنان اسلام برشمرد و با تأکید بر اینکه اجتماع عظیم اربعین، یک نماد، الگو و ماکت جامعه امام زمانی در عصر ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) است، افزود: همان ساختار و ماهیتی که برای زمان ظهور پیش بینی می‌شود را می‌توان در بطن این اجتماع بزرگ مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه خیل عظیم عشاق بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) را در اجتماع بزرگ اربعین شاهد هستیم، تصریح کرد: زائرین با قدم گذاشتن در مسیر پیاده روی اربعین، زندگی دنیوی و منافع شخصی را کنار می‌گذارند و دارایی و داشته‌های خود را در طبق اخلاص گذاشته و افتخارشان توزیع خیرات بین زوار حسینی است.

باهنر ادامه داد: زائرین اربعین حسینی در مسیر این پیاده روی عظیم حتی سیر نمی‌خورند تا دیگران هم بتوانند از خدمات مواکب استفاده کنند و حتی جای استراحت خود را به دیگر زوار حسینی می‌دهند.

آل سعود، قادر به مدیریت دو میلیون حاجی در ایام حج نیست
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اوج ایثار در آیینه خدمت رسانی مواکب و رفتار زائرین در اجتماع بزرگ اربعین حسینی، بر نقش بستن اشک شوق بر دیدگان هر انسان بیننده این همایش عظیم، تأکید کرد و گفت: خداوند بر درجات بانیان برپایی راهپیمایی اربعین حسینی بیفزاید.

وی کمبود امکانات را یکی از مشکلات در مسیر ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائرین حسینی دانست و با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در تأمین بستر لازم برای خدمت رسانی مطلوب به زوار تعامل ویژه‌ای با دولت عراق به ویژه در بحث امنیت زائرین دارد، تصریح کرد: علی رغم اختلافات درونی در عراق، دولتمردان دو کشور به ویژه ایران با استفاده از ظرفیت‌های ارزشمند نیرو‌های مسلح در تقویت مواکب و ترسیم امنیت زوار، تلاش می‌کنند تا خدمت رسانی در شأن زوار حسینی داشته باشند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اجتماع بزرگ اربعین حسینی را افتخار امت اسلام به ویژه شیعیان برشمرد و با تأکید براینکه حکام سعودی با درآمد‌ها و هزینه‌های میلیارد دلاری از عهده مدیریت جمعیت دو میلیونی حجاج بر نمی‌آید، گفت: هر سال شاهد یک اتفاق در عربستان در ایام حج هستیم.

باهنر به اجتماع عظیم اربعین حسینی به عنوان بزرگترین اجتماع تاریخ بشریت اشاره و بر این اجتماع بی نظیر در دنیا تأکید کرد و گفت: خداوند توفیق دهد تا روز به روز بر بصیرت و عشق ما به راه، رسم و سیره اهل بیت (ع) افزوده و در قیامت هم شفاعت ائمه اطهار (ع) نصیب ما شود.

اجتماع اربعین، مانور حسینی بودن آزادگان عالم است
این عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جمله ماندگار «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» یعنی "ما ملت امام حسینم"، گفت: اجتماع اربعین حسینی تصویری در آیینه این جمله ماندگار سیدالشهدای مقاومت است. اجتماع بزرگ اربعین، مانور حسینی بودن شیعیان و آزادگان عالم است.

باهنر ادامه داد: می‌بینیم زائرین اربعین حسینی، چطور ایثار و گذشت را در این مسیر به نمایش گذاشته اند و زندگی مدینه فاضله‌ای را برای خودشان ایجاد کردنده اند.

وی با تأکید براینکه دشمن با موشک و بمب و تهاجم به کشور‌های مختلف می‌خواهد قدرت خود را به دنیا نشان دهد، تصریح کرد: پیاده روی اربعین حسینی قدرت شیعه را نشان می‌دهد و این پیام را برای دشمنان دارد که ما مرد ایستادن هستیم.

دشمنان دست تجاوز به ایران دراز کنند، پاسخ محکمی می‌دهیم
باهنر با اشاره به یکی دیگر از جملات ماندگار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خطاب به دشمنان مبنی بر اینکه "شاید شما آغازکننده یک درگیری باشید، ولی پایان دهنده آن شما نیستید"، اضافه کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند اگر طمع و دست تجاوز به سمت ایران دراز کنند پاسخ جدی و محکمی خواهند دید.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به برخی دولت‌های اسلامی در خصوص تغییر مواضع خود نسبت به تعامل با آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی، گفت: دولت‌های اسلامی تا دیر نشده باید به خودشان بیایند و مواضع خود نسبت به تعامل با رژیم صهیونیستی را تغییر دهند.

باهنر با اشاره به بایکوت انعکاس اجتماع عظیم اربعین توسط امپراطوری رسانه غرب، بر غوغای انعکاس ابعاد مختلف سیاسی و فرهنگی این اجتماع بی نظیر در فضای مجازی تأکید کرد و افزود: می‌بینیم آدم‌های رسانه‌ای مطرح دنیا هم چگونه نسبت به اجتماع عظیم اربعین حسینی در فضای مجازی اظهار نظر کرده اند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: این موج رسانه‌ای تصویرسازی ابعاد مختلف اجتماع اربعین حسینی در فضای مجازی، تلاش های دشمن را خنثی می کند.
https://jahannews.com/vdccmiq4e2bqss8.ala2.html
jahannews.com/vdccmiq4e2bqss8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *