يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

ناگفته‌های بازیگر «راز ناتمام» از نقش بنی صدر

يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 811929
زمانی که سریال «راز ناتمام» به من پیشنهاد شد فکر نمی‌کردم می‌خواهم نقش بنی صدر را بازی کنم.
ناگفته‌های بازیگر «راز ناتمام» از نقش بنی صدر
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرهاد طوفان بازیگر نقش بنی صدر در سریال راز ناتمام گفت: چند سال پیش که با دوستانم صحبت می‌کردیم می‌گفتند که اگر روزی سریالی ساخته شود که نقش بنی صدر داشته باشد حتما به من تعلق می‌گیرد چون شباهت بسیاری به بنی صدر دارم، زمانی که سریال راز ناتمام به من پیشنهاد شد فکر نمی‌کردم می‌خواهم نقش بنی صدر را بازی کنم. بعد از صحبت‌هایی که داشتیم قرار شد نقش را من بازی کنم و آقای دارسنج هم برای گریم زحمت کشیدند.

وی ادامه داد: در طول مدتی که سریال را بازی می‌کردم مصاحبه و سخنرانی‌های مختلف بنی صدر را دیدم و طرز صحبت کردن و حرکات او را نگاه می‌کردم. عادت داشتند که با سبیل خود بازی ‌کنند. از آقای امانی تشکر می‌کنم که نقش چالش برانگیز بنی صدر را به من محول کردند.
 
طوفان عنوان کرد: بازخورد‌های خوبی از سریال داشتم و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. آقای امین امانی کارگردان سریال با موانع و سختی‌های زیادی روبرو شد که با صبر و پشتکار باموفقیت به سرانجام رسید.
 
 
https://jahannews.com/vdchizn6w23nzwd.tft2.html
jahannews.com/vdchizn6w23nzwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *